Search Results

Search results 1-20 of 543.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Wanneer men het over het piratenspel heeft, begint men altijd over die ploffers waarmee je pp kan plunderen al eens nagedacht wat het hebben van 1 of meerdere ploffers betekent: je kan nooit maximale aantal steden zetten voor de fusie was er een reden dat ik met bepaalde accounts nooit meedeed met piraterij 1 of geen ploffer hebben betekende: geen kans maken en dus kreeg je accounts die speciaal gebouwd zijn voor piraterij en andere die gebouwd zijn gericht op productie een echt productie-accoun…

• Mijn idee is simpel: veel spelers weten dat het onmogelijk is voor hen om de top te halen in piraterij maar wat als we piraterij een extra dimensie geven? Hoe? wel heel simpel: élke speler die exact op de 100ste positie staat behaalt een vast bedrag aan gs (hoeveel laat ik open) dus speler op 100, op 200, op 300, op 400 op deze manier kunnen spelers random kans maken om alsnog in de prijzen te vallen en wie weet zijn er wel een paar die een half uur voor tijd alsnog proberen positie 100 200 300.…

• LFT (LFT) vs SAP(-SAP-)

jpjnephthys - - Diplomatie

misschien word ik oud en is mijn leesvaardigheid erop achteruit aan het gaan maar ik las dit: poker schreef: wij van sap gaan vanaf nu enkel gr zetten paar posts later zet die plunderingen (geen gevechtsrapporten) Maakt mij niet uit hoor, maar vind het best grappig

60 tegen 40? jamo1 2 3, tipper, sempers, ik vermoed dat iedereen die multi's heeft die wel op 1 of andere manier gebruikt, je kan tegenwoordig precies geen rekening meer houden met de getallen ik heb het simpel gemaakt: jpjnephthyssen uit pact weggetrokken uit de strijd, want die werden toch al als excuus ingeroepen Ik denk dat het oorlogsvoeren tegenwoordig heel bizar verloopt Misschien is het zelfs nutteloos geworden nog oorlogen te plaatsen op een forum, want ze hebben toch geen nut meer gewo…

• ik moet zeggen: ik ben onder de indruk dit is tenminste een oorlogstopic waar meer wordt gevochten dan gescholden. En de gevechtsrapportjes stellen ook nog iets voor. Mooi dat jullie op dergelijke wijze al zo lang aan het knokken zijn.

het was weer een sappige nacht Zeegevecht bij Polis (31.07.2015 7:32:15) Pandora24[-SAP-] uit Olympus, Pokermaximus[-SAP-] uit И Eldrenes Veil, -SAP- Groter M, Paul66[-SAP-] uit -SAP- Marble 2, K - Gorgonen, И Eldrenes Veil, Bifrost, -SAP- Groter M, Bugs Bunny[-SAP-] uit -SAP- Marble 2, Blup[-SAP-] uit Port Plinii, Freedomgamma[-SAP-] uit -SAP- Groter M vs jpjnephthys3[PACT] uit Polis, Toledowijn4, newjp5 -------------------------------------------------------------------------------------------…

• geen idee meer waar cr thuishoort tegenwoordig, maar aangezien assie de held was die sap van afgang kwam redden, zet ik hem maar hier @poker: nee, jullie hebben echt de hulp van dnd niet nodig. Zeegevecht bij -SAP- Groter M (31.07.2015 13:17:48) jpjnephthys2[PACT] uit Polis vs gerrie88[DND] uit B B Q, 90210[DND] uit marmer pos, jamo1[jamo] uit -SAP- Groter M, Embio[-SAP-] uit Embiora, -SAP- Marble 2, Blup[-SAP-] uit Wijn 3 klaar, -SAP- Marble 2, Paul66[-SAP-] uit πβ Oss, Polis, Bugs Bunny[-SAP-]…

• Victory 2

jpjnephthys - - HoF

da's maar een deel van het verhaal de aandachtige kijker ziet meteen dat sap meer raketschepen verloor énige conclusie: sss zonder heph in gevecht laten staan maar ik denk dat als gf echt een goeie verandering wil aanbrengen in het spel: de keuze van welke eenheden eerst vechten overlaten aan spelers zelf (of generaal) 3 dagen duurde het voor de eenheden die er al vanaf dag 1 stonden eindelijk hun munitie mochten opschieten 3 lange dagen dat ze in gevecht zaten en eigenlijk niets deden behalve t…

• LFT vs SAP

jpjnephthys - - HoF

da's maar een deel van het verhaal de aandachtige kijker ziet meteen dat sap meer raketschepen verloor énige conclusie: sss zonder heph in gevecht laten staan maar ik denk dat als gf echt een goeie verandering wil aanbrengen in het spel: de keuze van welke eenheden eerst vechten overlaten aan spelers zelf (of generaal) 3 dagen duurde het voor de eenheden die er al vanaf dag 1 stonden eindelijk hun munitie mochten opschieten 3 lange dagen dat ze in gevecht zaten en eigenlijk niets deden behalve t…

Zeegevecht bij -SAP- Groter M (26.07.2015 2:37:50) jpjnephthys2[PACT] uit Whiskey vs Booya[DND] uit B 1-6, kyra[-SAP-] uit Middenland-3, Paul66[-SAP-] uit πβ Oss, Strobanoff[-SAP-] uit -SAP- Groter M, Assie[DND] uit DND CarrarZwPos --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................1445(-72) - Ramschip..............................0(-326) Stoomram..............................617(-2) - Stoomram........................…

• Quote from DaniBaba: “Bij de fusie van de werleden en het toestaan van meerdere accounts per persoon is het volgens mij altijd duidelijk geweest dat de accounts zoveel mogelijk los van elkaar dienen te staan. Ook interactie via een 3e account is namelijk niet toegestaan. Het is natuurlijk leuk om 20 accounts te hebben en dan 20 spelers van één alliantie aan te vallen. Zo zou één speler in theorie een hele alliantie kunnen platleggen. Ja het zijn aparte gevechten en ja het zijn aparte spelers. Ma…

• aangezien ik bij naam werd genoemd, zal ik effe reageren: ik liet weten dat ik met 3 accounts van pact zou meevechten, dnd ging dat dan compenseren met dnd accounts zag daar geen problemen mee ondertussen doen er maar 2 accounts meer mee van mijn pact accounts, en plots is dat een probleem ingame krijg ik allerhande verwijten naar mijn hoofd geslingerd, 'dat ik niets voorstel' 'dat is al mijn generale koop' 'dat ik nog wat zal meemaken waardoor ik waarschijnlijk zal stoppen met spelen' allemaal …

• wat een geleuter om niets vtx houdt op te bestaan. Spijtig, maar het is niet anders. dat de topic starter over massa-allie begint? Massa is iets relatief. Zelf ben ik leider van dé massa-allie op de nieuwe wereld, maar massa-allie zegt niets. 't is hoe je omgaat met anderen dat telt. Ieder zijn manier van spelen en ieder zijn manier van denken. Waren er niet zoveel vtx-spelers gestopt met de fusie en waren er niet een paar hyperactieven die plots geen tijd meer hadden voor ika, hadden we niet ee…

Ik denk dat deze aanval van SAP langer duurde dan ze voorzien hadden heb echt alles moeten geven en kreeg gelukkig steun van 2 lft-spelers en toen het gevecht in ons voordeel begon te draaien verdween de tegenstander Zeegevecht bij Polis (25.07.2015 22:34:40) Honey[LFT] uit Polis, Polis, Hepa WZ, Kolossos W, Pos M, Speedy M, Possi W, Hepa W2, Possible W-A, Hepa W3, Polis, DaddyDJ[-SAP-] uit K - Gorgonen, TehGrolsch[-SAP-] uit -SAP- Groter M, kyra[-SAP-] uit Bifrost, Freedomgamma[-SAP-] uit Four …

• -Sap- Vs Vortex(Vtx)

laten we onze eigen oorlog spelen, jullie hebben oorlog met ons en lft en jullie hebben 'onofficiele hulp' en dan ga je hier beginnen over EIGEN oorlog spelen? denk echt dat het te grappig voor woorden is.

• -Sap- Vs Vortex(Vtx)

nee, er is een énorm verschil LFT verklaarde de oorlog DND komt zich gewoon moeien, zonder oorlogsverklaring, misschien omdat ze beseffen dat ze dan officieel hetzelfde doen als LFT en hun eigen argumenten geen steek meer houden

• -Sap- Vs Vortex(Vtx)

die mannen van D?ND zijn blijkbaar ingeroepen om te komen helpen. Eerst schande roepen dat LFT de oorlog verklaard aan allie die al in oorlog is, maar zelf vallen ze gewoon aan zonder de oorlog te verklaren. Dan mag je de moraalridder uithangen zoveel je wil, maar eigenlijk is het gewoon 10 keer erger dan wat je zelf op het forum aanklaagt

• -Sap- Vs Vortex(Vtx)

Zeegevecht bij Numba One (17.07.2015 17:31:54) Bugs Bunny[-SAP-] uit Numba One, Rome vs jpjnephthys[VTX] uit jp11 --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...............................0(-31) - Ramschip..............................300(-0) ............................................. - Vuurschip..............................36(-0) Mortier schip...........................0(-6) - Mortier schip..........................50(-0) ..........…

• -Sap- Vs Vortex(Vtx)

zolang wij in oorlog zijn, vechten we verder Zeegevecht bij πβ Valinor (17.07.2015 2:39:05) jpjnephthys[VTX] uit πβ Vesting, πβ Burcht, πβ Carn Dûm, πβ Gondor vs geer[-SAP-] uit πβ Valinor --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................364(-36) - Ramschip..............................0(-168) Mortier schip.........................100(-0) - Mortier schip.........................0(-102) Stoomram.....................…

1) echte leven gaat voor, dit is een spel 2) als je niets verkeerd doet, kan niemand je rapporteren, dus wie doet dan iets verkeerd? 3) ik heb misschien niet zoveel gevochten, maar denk dat ik meer aanvals- en verdedigingspunten had dan jij (en niet omdat ik vocht tegen tegenstander zonder heph of met onvolledige vloot); oke ik werd goed opgevangen, telkens door meerdere spelers met een overmacht, maar denk dat je misschien de eigen inbreng iets te hoog inschat; gelukkig voor jou waren er andere…