Search Results

Search results 1-20 of 31.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

PitA - - Diplomatie

Heb ook weer CV's in de aanbieding.

• Culturele Verdragen

PitA - - Diplomatie

Ik heb ook weer ruimte voor wat nieuwe kunstwerken. Wie helpt mij m'n musea weer up te vullen ?

• Culturele Verdragen

PitA - - Diplomatie

Heb inmiddels ook weer ruimte voor een 10-tal nieuwe CV's.

• Culturele Verdragen

PitA - - Diplomatie

Ik heb ook weer een stuk of 10 CV's beschikbaar.

• Culturele Verdragen

PitA - - Diplomatie

Heb nog een 10-tal kunststukken liggen, wees er snel bij want op is op.

• Culturele Verdragen

PitA - - Diplomatie

Heb nog steeds plek voor 14 CV's !!

• Culturele Verdragen

PitA - - Diplomatie

Heb ook nog zo'n 40 CV's beschikbaar

• Ik heb ook nog steeds ruimte voor zo'n 10-tal kunstwerken

• Heb weer ruimte in m'n musea, heb nog 13 CV's beschikbaar

• Heb weer 4 cv's in de aanbieding

• Ik heb ook weer een aantal CV's beschikbaar

• BBQ-sessies van Phoenix ( -P- )

PitA - - Gevechtsrapporten

Mc Boemboem was bij ons op een eiland bezig, hij had er een 3 tal havens bezet. Dus Remco besloot hem op het eiland er naast maar te plunderen, met bovenstaand resultaat. Mc Boemboem wilde vervolgens Remco's haven gaan bezetten. Alleen was hij zo slim om alles in een keer te versturen, hierdoor kon ik alvast een welkomstcomitee voor hem klaarleggen om hem 1 ronde bezig te houden en de rest de volgende ronde kon aansluiten. Aeneas kwam ook nog even kijken met een schoeprad, ik gok dat hij alleen …

• BBQ in de haven van Steenstad

GotA was op zoek naar Achilles en vond die in mijn stad. Ramosfan vond de NAP die ik met GotA was aangegaan bij m'n vertrek aldaar, schijnbaar niet zo interessant, want hij viel samen met 10us mij en Achilles aan in m'n stad op dat eiland. Conclusie, weer een target erbij in de vorm van GotA Later die avond lagen er nog wat schepen van 10us in de haven van Pater Peter op dat eiland en Gerrit besloot hem er maar van te verlossen. Aangezien het niet zo'n groot slagveld was, ging dat niet zo heel s…

• BBQ-sessies van Phoenix ( -P- )

Zo, ook maar een sectie waar Phoenix de verslagen kan posten van hun BBQ-sessies in Iota

• Heb 5 CV's beschikbaar

• Phoenix ( -P- )

PitA - - Alliantie Introductie

Hierbij wil ik onze nieuwe alliantie introduceren, genaamd Phoenix. 10w7.png Samen met Tinkerdel en Remco hebben we besloten om een nieuwe alliantie te gaan beginnen en Necro te verlaten. In onze voetsporen zijn vervolgens nog enkele andere actieve spelers uit Necro mee over gegaan naar Phoenix. Over de exacte beweegredenen waarom we een nieuwe alliantie gestart zijn, ga ik me niet uitlaten, maar een paar leden waren toe aan vernieuwing. Niet meer alleen maar de focus op CT (sorry guys), maar ge…

• CT - Versus Necro

PitA - - Diplomatie

Quote from De Dominee: “Quote from Bull Shark: “@De dominee: respect tonen is ook deel van een oorlog... heb je het nog aardig lastig mee volgensmij.” Dat is de reden waarom jij nergens bent geslaagd ;). Ik heb respect voor een vijand die, ondanks de gebreke, toch alles geeft. Helaas hebben enkele leden bij Necro dat maar verdient, vele drukken VM als het te zwaar wordt of als de alliantie ze niet op tijd kan helpen. Daarmee verdien je geen respect, al is het woord respect wel aardig uit zijn ve…

• CT - Versus Necro

PitA - - Diplomatie

Quote from De Dominee: “Het oorlogje is nog niet over, maar zoals altijd de laatste maanden winnen we alles. Er zijn een paar grote gevechten geweest, misschien worden deze ook nog geplaatst maar ook daar waren we oppermachtig :). ” As usual weet je het weer aardig te overdrijven allemaal. Want hieronder heb ik toch echt een redelijk groot gevecht dat door ons is gewonnen, dus zo oppermachtig zijn jullie nu ook weer niet. Zonet trouwens is er ook nog een gevecht in ons voordeel afgelopen, waar j…

• CT - Versus Necro

PitA - - Diplomatie

Quote from De Dominee: “Quote from PitA: “Quote from De Dominee: “Necro kwam..... Necro verloor, zoals de laatste maanden. Wordt wel eentonig :P” Je vergeet alleen wel dat wij met 5 personen ongeveer het dubbele aan CT-spelers bezig houden Zolang bij ons maar een beperkt aantal spelers actief is, zal daar niet heel veel in veranderen.” Tja dat is het mankement van jullie, 5 personen die wat spelers van C-T bezighouden zegt weinig he als je niets wint?” Wij ondernemen tenminste nog wat en wat kan…

• CT - Versus Necro

PitA - - Diplomatie

Quote from De Dominee: “Necro kwam..... Necro verloor, zoals de laatste maanden. Wordt wel eentonig :P” Je vergeet alleen wel dat wij met 5 personen ongeveer het dubbele aan CT-spelers bezig houden Zolang bij ons maar een beperkt aantal spelers actief is, zal daar niet heel veel in veranderen.