Search Results

Search results 1-20 of 53.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

Danie - - Diplomatie

Twee cv's vrij.

• SAP en DND

Danie - - Diplomatie

Remus, jijwilt elke keer alleen maar mensen onderuit halen. Daar mag je best eens mee ophouden. Zou je veel beter staan denk ik. Wat iemand ook schrijft, onderuit halen lijkt je enige doel te zijn op dit forum. Door mensen als jij lees ik dit forum meestal niet en reageer ik ook bijna nooit. Daarom is dit ook het laatste bericht dat ik hieraan vuil maak.

• SAP en DND

Danie - - Diplomatie

Beste Poker en beste Remus. Dat waren voor mij persoonlijk niet de redenen om uit SAP te gaan en ik denk dat ik voor meer DND spelers spreek. Ik miste DND. Dat is in 3 woorden het hele verhaal. Een beetje uitleg hierbij om wat vollediger te zijn: DND met DND regels en gewoontes. Als je deze gewent bent, dan denk ik dat het voor veel van de DND-ers moeilijk is om in een andere alliantie te aarden. En dit hebben de oud DND-ers al veel eerder besloten, maar we wilden niet midden in een oorlog vertr…

• -Sap- Vs -No-

Danie - - Diplomatie

Remus, ik denk niet dat je zelf bij Vindicat hebt gezeten. Anders zou je wel kunnen schrijven.

• Oorlog -SAP- VS D-R

Danie - - Diplomatie

Voorbeeld Zeegevecht bij THINAIR (22.05.2016 12:04:22) Mitra[-SAP-] uit Homeuser, Djadde[-SAP-] uit Dhammaradja, glashouse, Danie[-SAP-] uit Dhammaradja vs wrmngr-magnus[D-R] uit THINAIR, Gh0st DR[D-R] uit Dalmasca --------------------------------------------------------------------------------------------- Vuurschip............................15(-253) - Vuurschip...........................318(-524) Ramschip............................514(-216) - Ramschip............................601(-216) Mor…

• Oorlog -SAP- VS D-R

Danie - - Diplomatie

Voorbeeld Zeegevecht bij Dhammaradja (22.05.2016 8:53:08) Danie[-SAP-] uit destroyer, Moppietown vs wrmngr-magnus[D-R] uit Dhammaradja --------------------------------------------------------------------------------------------- Vuurschip..............................65(-7) - Vuurschip.............................0(-150) Ramschip..............................300(-0) - ............................................. Mortier schip..........................84(-0) - ...................................…

• Extra Prefix (alliantie oorlog)

Danie - - Forum & IRC

Hier sta ik ook achter. Goed plan. En misschien vind ik het dan wel weer leuk om het forum te lezen.

• Nog een hoop cv's vrij

Danie - - Diplomatie

Ik heb nog 14 cv's vrij. Daantje ingame.

• -IM- vs DND

Danie - - Diplomatie

Nu met de winnaars en verliezers eronder. Zeegevecht bij -IM- Amaterasu (11.11.2014 18:16:38) Rob[-IM-] uit Zagreb, Whirlwind, Land van dwazen, -IM- Nightfall, Sun[-IM-] uit -IM- Amaterasu, -IM- Arinitti, SibCapital, Embio[-IM-] uit -IM- Nightfall, SibCity North, Sulfiros, Paull-Magnus[-IM-] uit Sulfiros vs Danie[DND] uit Daan3, Whirlwind, Poljas, Jasper[DND] uit -IM- Dino, -IM- Arinitti, Poljas, Warrior[DND] uit Hutje op de hei, Martinistad 3, gerrie8888[DND] uit Marmer II, eindelijk dan, Xena[…

• Zeegevecht bij -IM- Amaterasu

Danie - - Diplomatie

Voorbeeld Zeegevecht bij -IM- Amaterasu (11.11.2014 18:16:38) Rob[-IM-] uit Zagreb, Whirlwind, Land van dwazen, -IM- Nightfall, Sun[-IM-] uit -IM- Amaterasu, -IM- Arinitti, SibCapital, Embio[-IM-] uit -IM- Nightfall, SibCity North, Sulfiros, Paull-Magnus[-IM-] uit Sulfiros vs Danie[DND] uit Daan3, Whirlwind, Poljas, Jasper[DND] uit -IM- Dino, -IM- Arinitti, Poljas, Warrior[DND] uit Hutje op de hei, Martinistad 3, gerrie8888[DND] uit Marmer II, eindelijk dan, Xena[DND] uit Poldjad, Poljas, Assie[…

• De klok van DND

Danie - - Wereld Discussie

Ik vertelde je toch al, dat bij de gedachte er alleen al aan, Firefox al crashte. Dat was vast een teken van boven. En dus geen goed idee.

• 2 CV's vrij.

• De klok van DND

Danie - - Wereld Discussie

Danie verkoopt haar roy donders juichpak en zal altijd netjes in huis rondlopen. Okeeeeee...... Ik ga me even omkleden.

• Plunderjacht op DND

Danie - - Gevechtsrapporten

Zeegevecht bij Daan1 (09.08.2014 11:32:19) Danie uit Daan1, Daan12, Xena uit Polis, ladypiraat uit Daan12 vs Sky uit -NO-Hells Bells --------------------------------------------------------------------------------------------- Mortier schip.........................320(-0) - Mortier schip..........................0(-60) Stoomram..............................775(-0) - Stoomram..............................0(-300) Ramschip.............................709(-78) - Ramschip.............................…

• Plunderjacht op DND

Zeegevecht bij Daan12 (09.08.2014 0:17:47) Danie uit Daan12, Daan10 vs Sky uit -NO-Hells Bells --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................476(-24) - Ramschip..............................73(-72) Mortier schip.........................136(-0) - Mortier schip..........................6(-14) Stoomram..............................315(-0) - Stoomram...............................8(-92) Rakettenschip................…

• Plunderjacht op DND

Gevecht voor Daan1 (09.08.2014 4:11:26) Bigbear uit Ghosttown, SPQR uit Ghosttown, Danman uit Ghosttown vs Danie uit Daan1, Daan12, Wiebe uit Polis, zeker weten, ladypiraat uit zeker weten, Daan12, moggie uit Daan12, Djadde uit Daan9, Assie uit Ebda Isem, baasa uit Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters...................2135(-903) - Zwavel schutters.....................3564(-0) Zwaardvechter.....................4264(-…

• 3 cv's vrij.

• 2 cv's vrij en er zullen er snel meer volgen.

• 2 cv's vrij.