Search Results

Search results 1-20 of 25.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

zefke - - Diplomatie

Op dit moment nog 67 CVtjes open. Dus kom maar op met de aanvragen. Gr, Zefke

• Culturele Verdragen

zefke - - Diplomatie

Ook ik heb nog massa's lege plekken in mijn museum. Graag wil ik ze gevuld hebben, dus kom maar met de aanvragen. Gr, Zefke

• CV tjes gezocht.

zefke - - Diplomatie

Beste, Lange tijd ben ik afwezig geweest, maar ik sinds vandaag ben ik weer begonnen. Ik heb nog 160 museum plaatsjes open, dus kom maar op met die aanvragen Gr, Zefke

• 3 CV'tjes open voor de liefhebber Groetjes, Zefke

• Ik heb nog 5 plekjes vrij in mijn museum

• 3 CVtjes vrij voor de liefhebbers

• -DNN- VS PoS

zefke - - Diplomatie

Zeegevecht bij Longbourn (27.01.2013 13:14:01) Zefke uit Ψ hemelrijk vs Rosie uit Queimada Granda, Mrs Bennet uit Longbourn ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............245(-55)... - Ram-schip..............0(-71)... ................................ - Vlammenwerper..........0(-50)... Scheprad-ram.........212(-13)... - Scheprad-ram...........0(-124).. Mortier schip.........75(-0).... - ................................ Rocket Ship?..........31(-44)... - R…

• -DNN- VS PoS

zefke - - Diplomatie

Zeegevecht bij Agamemnon (29.12.2012 11:39:53) ORCUS uit Epsilonius Z, KingOfLife uit DropOff vs Zefke uit Ψ- City -Ψ, Ψ- Stinkie -Ψ, lies uit bouw blits, REX uit Ψ Kristallis, Dalice uit Ψ hemelrijk ------------------------------------------------------------------- Ram-schip..............0(-1081). - Ram-schip............826(-192).. Ballista schip........10(-20)... - Ballista schip........14(-0).... Vlammenwerper..........0(-30)... - ................................ ............................…

• -DNN- VS PoS

zefke - - Diplomatie

Hierbij het gevecht waar DNN wegrent Zeegevecht bij Agamemnon (29.12.2012 0:39:29) Rosie uit Rosé, Underground, Underground2, Darkgold uit Rosé, Via Palermo vs Zefke uit Ψ- City -Ψ, lies uit bouw blits, hemel smit, lava blits, Ψ Villapark Ψ, winter vis, vulkaan smit, vuur bal smit, helder glas vis, REX uit Ψ hemelrijk, Odysseus, Dalice uit Meryton, Ψ hemelrijk ------------------------------------------------------------------- Ram-schip...........1934(-247).. - Ram-schip...........1305(-249).. B…

• oorlogverklaring -DNN- VS PoS

zefke - - Diplomatie

Quote from degekkevos: “dit was de eerst datum voor onze oorlog Friday, November 2nd 2012, 12:52am dat is 3 maanden al geleden dus toen is deze oorlog wat toen nog testen was al begonnen” uhhm ff tellen.... van 2 november.... uhhm 2 december is dan 1 maand. en uhhhm 2 januari is dan 2 maanden. goh, die hebben we nog niet gehad. Waar haal jij 3 maanden uit???? Quote from degekkevos: “en zefke ga toch lekker een stukje fietsen” Ik gebruik geen fietsen in het spel. Ik gebruik boten. Als jullie fiet…

• -DNN- VS PoS

zefke - - Diplomatie

Zeegevecht bij Underground2 (28.12.2012 11:59:46) Zefke uit Crubos Zwavel, lies uit Underground, bouw blits vs Rosie uit Underground2 ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............416(-106).. - Ram-schip..............0(-590).. ................................ - Vlammenwerper..........0(-1).... ................................ - Katapult schip.........0(-5).... Scheprad-ram.........451(-0).... - Scheprad-ram...........0(-40)... Mortier schip........200(-…

• -DNN- VS PoS

zefke - - Diplomatie

Dit is een bezetting, en de poging om de stad vrij te krijgen Zeegevecht bij Crubos Zwavel (27.12.2012 21:05:13) Zefke uit Clonmel vs crubos uit Crubos Zwavel ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............138(-0).... - Ram-schip..............0(-3).... ................................ - Vlammenwerper..........0(-7).... ................................ - Katapult schip.........0(-5).... Scheprad-ram.........170(-0).... - ................................ M…

zefke - - Diplomatie

Quote from Rosie: “Deze gevechten begonnen als een test voor onze net begonnen alliantie dus niks serieus, waarop POS al direct vijandig ingame en op het forum reageerde en bij mij te ver gingen door spelers te laten spioneren op onze chats, forum en alliantie enzovoort. waardoor dit een oorlog is geworden dankzij POS zelf.” Quote from degekkevos: “we kunnen vechten in het heden maar niet in het verleden dus vergeet ik het verleden om zo te kunnen vechten in het heden” Als jullie vechten in het …

• -DNN- VS PoS

zefke - - Diplomatie

Zeegevecht bij Queimada Granda (27.12.2012 13:40:00) Zefke uit Rosé, REX uit Ψ hemelrijk, lies uit bouw blits, Dalice uit Ψ hemelrijk vs ORCUS uit Epsilonius Z, Rosie uit Meryton, Queimada Granda ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............590(-114).. - Ram-schip...........1484(-341).. ................................ - Ballista schip.........5(-0).... ................................ - Vlammenwerper..........0(-5).... Katapult schip.........3(-0)....…

zefke - - Diplomatie

Quote from degekkevos: “Jij weet als geen ander dat een oorlog niet in gisteren vandaag of morgen en ook niet in 11 dagen is gestreden. Ook is het zo dat je druk in vele vormen en mate kan uitoevenen.” Hmm, welke strijd vraag ik mij af, in ieder geval niet op POS leden, en druk voelen wij al helemaal niet. Wellicht denken jullie dat jullie druk kunnen uitoefenen op ons, maar das verre van de waarheid. Quote from degekkevos: “Tot nu toe zie ik vrij wel geen 1 DNNer spreken op de leiding na. De re…

• -DNN- VS PoS

zefke - - Diplomatie

Gevecht voor Leafre (11.12.2012 13:22:40) Zefke uit Ψ REXPOLIS vs Shaon uit Leafre ------------------------------------------------------------------- Schutter..............50(-0).... - ................................ Stoom reus...........146(-4).... - ................................ Mortier...............40(-0).... - ................................ ................................ - Dokter................10(-0).... Kok...................30(-0).... - Kok...................10(-0).... .........…

• -DNN- VS PoS

zefke - - Diplomatie

Zeegevecht bij Lambton (11.12.2012 18:04:36) Zefke uit Longbourn vs Mrs Bennet uit Lambton ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............500(-100).. - Ram-schip..............0(-260).. Scheprad-ram.........466(-24)... - Scheprad-ram...........0(-108).. Mortier schip........200(-0).... - Mortier schip..........0(-60)... ................................ - Onderzeeër.............0(-5).... Rocket Ship?.........199(-0).... - Rocket Ship?...........0(-6).... P…

zefke - - Diplomatie

hmm, niet alle leden van DNN zijn er van op de hoogte dat ze in oorlog zijn Bij een aanval wat ik deed kreeg ik een mooi bericht, ik zal em niet helemaal hier neerzetten, want dat word gereport. Maar het kwam er op neer dat hij/zij niet wist waarom wij hem/haar aanvielen Mooie organisatie is dat bij DNN . Waarschijnlijk komt het door slechte organisatie dat ze geen goede aanvallen gedaan krijgen. Wij wachten maar weer verder af, en zullen af en toe wat aanvallen en plunderingen gaan doen. Ook wi…

zefke - - Diplomatie

De zogenaamde oorlog is ver te zoeken. Er zijn hier en daar wat aanvallen op de kleintjes van POS. De laatste dagen is het gewoon rustig. Ik zou bijna denken dat de oorlog alweer voorbij is

• -DNN- VS PoS

zefke - - Diplomatie

Zeegevecht bij Underground2 (25.11.2012 17:51:23) Zefke uit Underground vs Rosie uit Underground2 ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............440(-160).. - Ram-schip.............65(-246).. ................................ - Vlammenwerper..........0(-2).... ................................ - Katapult schip.........1(-0).... Scheprad-ram.........372(-28)... - Scheprad-ram..........20(-72)... Mortier schip.........55(-0).... - Mortier schip........199(-2…