Search Results

Search results 1-10 of 10.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• cv

dragonpak4 - - Diplomatie

37 cv vrij ig dragonpak3

• Problemen met aanmelden

dragonpak4 - - Klachten & Bugs

gelukkig is het opgelost zou echt niet weten wat het was kan er gelukkig nu weer op

sorry het was een tikfout dragonpak3, moest snel weg daarom heb het op mijn pc geprobeerd en ook nog op meerde pc's bij ons in huis maar daar kon ik ook niet op inloggen. maar ik kan wel gewoon op andere websites

Algemene Data Browser (FireFox / IE / Safari / ... + versie): chrome/ firefox en explore Extensies, add-ons: nee Heb je geprobeerd om je cache / cookies te verwijderen?: ja Pagina waar het probleem voorkomt?: inloggen Wanneer komt het voor? (tijdreferentie): als ik me in wil loggen Account Data Player-ID (uit Opties>Spelopties>Debugdata): Server: zeta InGame Gebruikersnaam: dragonapk3 City ID (from Opties>Spelopties>Debugdata): Combat-ID (indien van toepassing; url van de CR): Andere Informatie:…

• spartanen

dragonpak4 - - Vragen & Hulp Archieven

bedankt voor alle informatie mannen ik vind het niet de moeite waard van me geld om ze te kopen mag een slotje op

• spartanen

dragonpak4 - - Vragen & Hulp Archieven

even een snelle vraag voor hoe lang hou je die 300 spartanen en is het de moeite waard om te kopen? met vriendelijke groet dragonpak3 :spart:

• goede morgen ik was pas geleden special me gouverneurswoning aan het upgrade voor om op een eiland nog een kolonie te stichten en toen kwam er een speler actief (denk) en die kreeg een mooi plekje op mij eiland maar die speelt helemaal niet. mijn vraag is hoe lang duurt het voor hij verwijdert wordt van mij eiland aangezien hij nu al weer inactief is? met vriendelijke groet dragonpak3

• Culturele Verdragen

dragonpak4 - - Diplomatie

Ik kan nog 13 cv's gebruiken dragonpak3 zeta

• nog steets wat cv vrij spellers naam dragonpak3

• er komen ongeveer 22 cv vrij dus kom maar als je er wil dragonpak3 fijne kerst dagen en gelukkig new jear