Search Results

Search results 1-20 of 51.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Show-Off!

remcoremco - - Gevechtsrapporten archief

zolang de mensen lachen, en plezier en lol hebben dan is het voornaamste doel van de spel bereikt lijkt me ... Mensen een leuke afleiding geven op het dagelijkse leven en er plezier/voldoening uithalen

• Show-Off!

Leuke rapportjes... Wat ik vooral leuk vindt om te zien is dat achilles gewoon slimmer het piratenspel speelt als jullie tot nog toe, en jullie om een paar piratenpunten die hij van jullie steelt nogal boos worden.. Onze havens worden al maanden bijna onaf gebroken geblokkeerd... Eerst DND, daarna volgde de rest al snel... Denk dat er inmiddels als 5 verschillende allianties zijn die hiermee bezig zijn/bezig zijn geweest.. momenteel is NO. TVV. TITAN al een tijdje bezig tegen TNT omdat ze blijkb…

• Show-Off!

Zeegevecht bij Aegle (08.07.2015 23:30:33) -- Achilles --[-TNT-] uit Europa, Remco1[-TNT-] uit Aegle, Europa, Thallo, Hermesjongeeee, Rock vs Hercules2[TITAN] uit Polis, Trench Town, TSW zwavel, mars31[TITAN] uit ۞Piratenbaai, Bizmark, treino[TITAN] uit TSW zwavel, Avian skywalker[TITAN] uit Koh Phi Phi --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................0(-228) - Ramschip............................806(-252) .......…

• Show-Off!

Zeegevecht bij Aegle (06.07.2015 23:15:37) --Gargamel--[-TNT-] uit Europa, Remco1[-TNT-] uit Aegle, Thallo, Europa, DaniBaba[TTV] uit Jupiter vs Hercules2[TITAN] uit Polis, TSW zwavel, - Troy -, Avian skywalker[TITAN] uit Koh Phi Phi, Trench Town --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...............................0(-87) - Ramschip...........................1056(-198) ............................................. - Mortier schip....…

• Show-Off!

Zeegevecht bij Maniac (10.06.2015 9:06:18) Remco1[-TNT-] uit rain of chaos, Maniac, ۞Fazant۞, ۞Havik۞, Raid of θήτα, γ Klein Zundert, Polis vs Plensbui[۞BoG۞] uit PlensStad, P5ych0[۞BoG۞] uit Maniac, Dreamer[DND] uit ۞Dreamer9۞ --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................425(-685) - Ramschip..............................0(-982) Vuurschip...........................210(-370) - Vuurschip...........................…

• Show-Off!

Wiebe, volgens mij moet je alles even terug lezen... In eerdere berichten heb ik nooit gezegd, dat jullie voor mij kwamen, in eerdere berichten heb ik ook al lang vermeld in deze topic, dat jullie kwamen omdat onze leden pp bij dnd kwamen stelen. En voor de helderheid, wij als TNT zijn 10x zo klein als jullie, denk je nu werkelijk dat wij dit niet beseffen.... En dat ik geen grote bijdrage lever wil niet zeggen dat ik niet weet wat er speelt.. Ik heb persoonlijk andere prioriteiten die mijn aand…

• Show-Off!

Quote from KDJC`: “Quote from assie: “ Bovendien kon TNT wel wat hulp gebruiken :whistling:” Ranking ___leden__totale score___gemiddelde score 2. Do Not Disturb (DND) - 29 - 322,400,913 - 11,117,273 39. BASH (TNT) - 19 - 43,797,183 - 2,305,115 Ja TNT ga je schamen” Waarvoor moeten wij ons precies schamen dan ? Ik vindt persoonlijk dat we onszelf eerder een compliment moeten maken, voor het feit dat DND de moeite neemt om ons te komen bezoeken met de gehele alliantie :love: KDJC, of heb je nog st…

• Culturele Verdragen

remcoremco - - Diplomatie

CV's kunnen ook nog steeds naar Remco1

• Show-Off!

Quote from Albert: “dank je Remco voor het compliment, echter, Quote from remcoremco: “ hoe zouden we ooit moeten winnen van jullie haha.. ” als dat een voor de hand liggend besef is, waarom dan met piraten langskomen onze akties nu, en de plunders die volgen, zijn een direct gevolg van ''een verstoring in Do not Disturb'' door een lid van jullie aangenaam kennis maken mvrgr diplo DND” Ik heb er ook verder geen problemen hoor, hoort gewoon bij het spel, dan maar iets anders gaan spelen, Jullie o…

• Show-Off!

Quote from Albert: “''een plaatje zegt meer dan woorden'' zeggen ze, dus,bij deze mvrgr diplomaat DND, do not disturb = niet storen, we zijn al gestoord genoeg prntscr.com/78aalh” Albert, misschien dat je het verschil in generale er ook even bij moet vermelden, dat het zo zou gaan was vooraf wel bekend... dit is nu typische waarom ik tegenstander van de merge was.. wij zijn gemiddeld genomen 3 MIL punten jullie boven de 10 mil punten hoe zouden we ooit moeten winnen van jullie haha.. Maar moet z…

• Show-Off!

Hier ook wat leuker speldenprikjes: Gevecht voor StarlightValley (11.05.2015 21:44:48) Remco1[-TNT-] uit Scylla, Brauwserdorp vs Mad-Dog[-I-I-] uit Zeus, bush2[-I-I-] uit zwavel, RogerRabbit[-I-I-] uit Bluestone II, FeIicity[-I-I-] uit posmarmer2, Al Sah-him[-I-I-] uit Nanda Parbat C, DieHard[-I-I-] uit ʞ1 KrokanteKrab --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - .....................................…

• GotA & RES vs. -TNT-

remcoremco - - Gevechtsrapporten

eegevecht bij -G- Nadja (08.04.2015 16:40:25) -_Gerrit_-[-TNT-] uit City, MARMER 3, HepaHepa, TNT-hepa-W, DRANKORGEL, zuiphuis lolzor, TnT-marmerello, Mukkes[-TNT-] uit Respect, Gargamel_NL[-TNT-] uit Respect, Metis, MARMER 3, City, Brozart[-TNT-] uit Respect, Remco[-TNT-] uit Kansloos, Respect, Rechten, -- Achilles --[-TNT-] uit Treasure Beach, -G- Nadja, Caudis-M-, Tibo RG8[-TNT-] uit Sacramento vs Fiveforty[GotA] uit FV3, Rangan[RES] uit Redelijk Bieks, Spiritzoektcv[GotA] uit -G- Minou ώiard…

• GotA & RES vs. -TNT-

remcoremco - - Gevechtsrapporten

Voorbeeld Zeegevecht bij -G- Nadja (05.04.2015 23:52:03) -_Gerrit_-[-TNT-] uit MARMER 3, City, Remco[-TNT-] uit Respect, -G- Nadja, Treasure Beach, Gargamel_NL[-TNT-] uit Metis, Respect, -- Achilles --[-TNT-] uit Respect, Montego Bay, Caudis-M-, -G- Nadja, Treasure Beach vs tippie[GotA] uit NumberNine, bodhi1[RES] uit Bodhiveen, Gannicus[GotA] uit Torres, Drekion[RES] uit Promethia, Fiveforty[GotA] uit FV3, docussoe[GotA] uit -GotA-Barolo, Caio[RES] uit Forumhadriani ----------------------------…

• Ik heb lang moeten nadenken over de topic titel de volgende titels kwam in me op........ - Een einde van het Schrikbewind van PACT op Iota.. - Blamage voor PACT als nummer 1 alliantie.... - PACT weer met beide benen op de grond...... - PACT heeft een blauwtje gelopen.... Dit zijn zomaar wat topic titels die in me op kwamen..... Van de rebellen ben ik de enige over gebleven...... (tot moment van schrijven) PACT kondigde al min of meer aan dat ze mijn stad wilde gaan neutraliseren.... Dit was voor…

• Ik heb lang moeten nadenken over de topic titel de volgende titels kwam in me op........ - Een einde van het Schrikbewind van PACT op Iota.. - Blamage voor PACT als nummer 1 alliantie.... - PACT weer met beide benen op de grond...... - PACT heeft een blauwtje gelopen.... Dit zijn zomaar wat topic titels die in me op kwamen..... Van de rebellen ben ik de enige over gebleven...... (tot moment van schrijven) PACT kondigde al min of meer aan dat ze mijn stad wilde gaan neutraliseren.... Dit was voor…

• Battle of Victory: PACT vs C-T

remcoremco - - HoF

Een mooi potje ! Waar Pact als winnaar uit de bus kwam. Maar ik denk C-T ook zeker een compliment verdiend gezien hoeveelheid mensen aan de pact zijde, en op schade slechts 2% verschil. Zo hoort een rapportje te zijn vol spanning en inspanning van beide kanten ;)

• TnT + C-T VS Pact & BRO

remcoremco - - HoF

We waren weer eens uit picknikken geweest als TNT zijnde. We waren al bijna een weekje op zoek naar pact legers. Maar telkens waren die om 1 of andere reden niet thuis. Tot Pact ineens massaal onze stad ver in pact gebied kwam bezoeken, daar stond nog 1 leger van ons. Onze generaal had het op tijd door, en moest alle zeilen bij zetten. Mede door zijn snelle reactie was hij op tijd om bij te springen. We dachten Dat het maar 1 of 2 spelers van pact zouden zijn, maar toen al snel bleek dat Bijna h…

• PACT +Bro vs TNT + C-T

remcoremco - - HoF

Haha... Ik zou zeggen heb geduld. Vanavond/morgen komen de rapportjes van onze kant C-T en TNT. Maar il corvo gefeliciteerd met jullie overwinning met dit rapportje netjes gedaan !

• Het was op een maandag vroeg in het voorjaar, om precies te zijn de 7e van April. Het moment dat -_GerriT_- de miljoen punten grens zou gaan paseren was aanstaande ! We kwamen in spoedzitting bij 1 met het gehele bestuur, hoe we dit konden gaan vieren... Toen Opperde onze leider -- Achilles -- het idee om het C-T weer eens een keer op te gaan zoeken. De rest van het bestuur lachte hem toen uit, omdat het verleden wel had geleerd dat dit nagenoeg onmogelijk was, Het tegendeel bleek. Na veel discu…

• Gevecht voor Wis-7 (29.03.2014 9:44:44) Remco uit Nasach, -- Achilles -- uit Montego Bay, -_GerriT_- uit Montego Bay vs jwis uit Wis-7 --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Boogschutter.........................0(-1154) Zwavel schutters......................877(-0) - Zwavel schutters......................0(-350) Zwaardvechter......................4774(-496) - Zwaardvechter......................…