Search Results

Search results 1-20 of 138.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Theater verdwenen???

kaphook - - Vragen & Hulp

Is het theater verdwenen?? Waar was dat aangekondigd???

• Culturele Verdragen

kaphook - - Diplomatie

Ik zoek nog een aantal verdragen nadat rudydaking er uit is gezet wegens beledigingen voor meerdere accounts. MuadDib, giap5

• Uiteindelijk staat zlatni nu dus wel in v-mode. dus GEEN GS halen om te herstellen.. Alleen maar om de bezettingen weg te krijgen. Geeft niet.. als het moet komen we wel weer langs.

• handel onmogelijk

kaphook - - Klachten & Bugs

ja.. 5 accounts, nee en nee. maar ik deel alleen ip-adrssen met mijn eigen accounts. |Ik heb nooit eerder problemen gehad om met alliantie-genoten te handelen Het werkt gewoon niet opeens met dit handels-account om te handelen met een alliantie-genoot

• handel onmogelijk

super mega handig..... 3 verschillende accounts om een dom spelletje te spelen en een klacht in te dienen als het niet werkt. 1 spel.... 2 forum... 3 support. nee hier worden we blij van.. om nog maar niet te spreken oven toegang tot IRC. Ooit gehoord van intergratie en samenvoegen van accounts????

• handel onmogelijk

OK.. ticketsystem... Ik kan niet inloggen.. Wat moet ik invullen?? spelernaam?? Emailadres? password?? intussen geprobeerd... er komt geen reply op aanvraag van password.. de inlog voor het forum werkt iig niet!!!!

• handel onmogelijk

En daar gaat het dus fout.. Dat account is niet van mij en ik heb geen ip-sharing- overeenkomst met dat account dus er is niks te ontbinden. Al de opties die er zijn heb ik intussen allang nagekeken. Ik heb zelfs de namen van steden aangepast on er voor te zorgen dat GEEN enkele van mijn steden, in welk account dan ook, de zelfde naam heeft als de stad waar ik handel mee wil doen. voorlopig werkt het dus niet.

• handel onmogelijk

Ik probeer een alliantiegenoot een lading goederen te verkopen maar ik krijg steeds te zien dat dat niet kan ivm ip-sharing. board.nl.ikariam.gameforge.com…556b035f4d8f89651ea24626fboard.nl.ikariam.gameforge.com…556b035f4d8f89651ea24626f

• Culturele Verdragen

kaphook - - Diplomatie

weinig b3rend op zeta

• Culturele Verdragen

kaphook - - Diplomatie

Quote from marnix: “Heeeeel veel vrij ” er is geen speler met die naam op Zeta

• Culturele Verdragen

kaphook - - Diplomatie

Mijn account giap8 heeft nog meerdere open plekken

• Culturele Verdragen

kaphook - - Diplomatie

Morgenavond 12 juni de opening van 4 nieuwe vleugels in mijn musea. Wees er snel bij om ook een meesterwerk uit mij enorme collectie te bemachtigen. Ingame : MuadDib.

• Alle niet gameforge filmpjes zijn weg. Toch blijft het vreemd dat we eerst moeten klagen voor er wat gedaan wordt. Ik dacht toch dat je eerst iets test of het wel werkt voordat je het live zet. Maar ik zal het wel weer verkeerd begrijpen.

• bonus filmpjes werken weer niet.

Het lijkt er inderdaad op dat die koffie-prut nu wel werkt. behalve in FireFox. maar ik wacht weer af tot na 00:00 om de eerste bonussen op te halen. Update: geen 1 filmpje was geen gameforge dus alles werkte gewoon. Morgen eens verder zien.

En we gaan weer dag 3 in met NIETWERKENDE BONUSFILMPJES. het is 12 uur geweest en geen enkel van mijn accounts ( alle 6 dus) kan ik een bonus voor de culturele voorstelling krijgen. ook de luxe en hou bonussen komt steed weer een langwerpig zwart window waar je dus niet mee kan. En heel enkele keer duikt er een gameforge filmpje op maar na 1 hele dag op verschillende tijdstippen geprobeerd te hebben heb ik in totaal 3 filmpjes gezien van de 30 die ik er moet ophalen om alle bonussen binnen te kr…

Dag 2 van de niet werkende filmpjes. intussen werkt geen enkele bonus meer. Alleen maar NIET WERKENDE LINKS!!!! zelfs op de testserver!!! niks werkt meer

• de filmpjes van de spamprovider supersonicads. werken niet , weer niet , hebben nooit gewerkt. Kan gameforge deze spamprovider er niet gewoon eens uitschoppen en zorgen dat de filmpjes wel eens gewoon werken? Supersonic kan het in ieder geval niet. Iedere keer weer weigeren de filmpjes of zijn ze er gewoon niet. supersonicads.com/delivery/sin…L&custom_videoid=83445614

• Culturele Verdragen

kaphook - - Diplomatie

Meerdere open plaatsen in meerdere accounts. Liestje, muaddib, giap5.

• gf beleid...

Algemene Data Browser (FireFox / IE / Safari / ... + versie): altijd Extensies, add-ons: fu. Heb je geprobeerd om je cache / cookies te verwijderen?: waarom? Pagina waar het probleem voorkomt?: welke Wanneer komt het voor? (tijdreferentie): continu Account Data Player-ID (uit Opties>Spelopties>Debugdata): 12345 Server: elke InGame Gebruikelkeersnaam: allemaal City ID (from Opties>Spelopties>Debugdata): Combat-ID (indien van toepassing; url van de CR): Andere Informatie: Screenshot (als je bepaal…

• beetje jammer dat de filmpjes die niet werken op de test world doorgedrukt worden om hier ons leven ook zuur te maken. ZE WERKEN NIET !!!!! op de testserver werken ze ook niet en niemand klaagt!!!!!!! Zoek je SPAM_SERVER beter uit want dit wordt erg vervelend dat een zogenaamde reclame(spam) server om bonussen te geven niet werkt