Search Results

Search results 1-12 of 12.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• -NO- vs DnD

PANDORA25 - - Diplomatie

dat heet een antwoord geven op jullie gezeur over dnd /sap jullie halen ons er bij in het gesprek nogmaals ik stop nu wij zien elkaar welweer in je opslagplaats wanner ik weer wat onbelangrijke gs kom halen ik weet niet hoe je dat doet haha dat plaken

• Oorlog SAP vs LFT

PANDORA25 - - Diplomatie

Gevecht voor ϟ DarkStar M1 (04.12.2015 12:34:02) Pandora25[-SAP-] uit Polis vs Dark Star[LFT] uit ϟ DarkStar M1 --------------------------------------------------------------------------------------------- Hopliet............................1921(-171) - Hopliet............................2064(-774) ............................................. - Muur....................................0(-7) Zwavel schutters......................103(-0) - ............................................. Zwaardvechte…

• -NO- vs DnD

PANDORA25 - - Diplomatie

oke martinos

• -NO- vs DnD

PANDORA25 - - Diplomatie

het is ook laf om te plunderen naar mij iede maar jullie verdienen het in een normale oorlog plunderen wij als sap niet daar ging dat gesprek over nie? ik was er niet bij tegen tvv (als ik het goed heb) maar is daar geplunderd ? geloof het niet ik stop er mee anders spamen we met zijn twee heel het no topick vol ---------------------------------------- lol het eersten troepen gevecht dat ik bekijk in tvv gevecht topic Winnaars: Drogon[-SAP-] Verliezers: -Trickmaster-[TTV] De stad Pepe Reina werd…

• -NO- vs DnD

PANDORA25 - - Diplomatie

en waarom ? leg je dat ook uit martinos of plak je alleen de stukjes die jou uit komen maar dit is topick no vs dnd niet sap vs lft ? dus hier nu heel boek open te gooien over het verleden maar we kenen je

• -NO- vs DnD

PANDORA25 - - Diplomatie

ik lust wel meer als 5 schepjes hoor maar gegeven paard nooit in de bek kijken niet bedankt

• -NO- vs DnD

PANDORA25 - - Diplomatie

ik vergat iet belangijks hah suc6 dnd en NO

• -NO- vs DnD

PANDORA25 - - Diplomatie

dus goederen maken niks uit? geef dan alles aan mij hof ik het niet te zoeken een groot onzin bericht zoek nog 3 nieuwe excuses ladylina ga fietsen en vechten zeg je waar zijn jullie dan??? dat 1htje dat ik rosie en vos heb gezien was erg leuk doel is toch om te zorgen dat de tegenstander niet kan plunderen maar ik zal dat wel verkeerd heben want lft speelt natuurlijk haar eigen spel en daar geld alleen dat slopen geld grapjas als lft in vakantie blijft gaan? martinos?? valt er weinig te vechten…

• DND verklaart de oorlog aan Maffia

justme - - Diplomatie

we zien jullie wel verschijnen we wachten dus kom maar ha kijken of jullie het zo goed deden als mafia (toen nu de helf weg is zullen we het nog reden ) als lab vorge keer jullie velletje niet gered hadden was het voorbij nu is het om gedraaid he biertje staat klaar

justme - - Diplomatie

haha wij waaren er gister al en op eens komt die verklaring mooien verdraaiing we zien elkaar wel zin in

justme - - Diplomatie

hay wiebie komen jullie deze keer wel naar ons toe zo dat het vaaren in jullie na deel is mogen jullie eens 2 dagen varen

• Discussie over de Headhunt,

justme - - Wereld Discussie

even de reden van thumie's headhunt waarom hij die niet wil vertellen (beetje laat maar kreeg geen acc hier) thumietje zei eerst kom maar op ik heb meer ervaring en heb meer mogelijkheden dus dat ben ik aangegaan naar 2weken bijna compleet geblockeert te zijn plaatst ie snel een headhunt, beetje laf naar mijn inzicht en het exuus dat je al zo lang vecht ?? wie heeft jou in al die gevechten geholpen dan stank voor dank bedankt voor de steun tegen de headhunt ik zit te wachten en even voor de goed…