Search Results

Search results 1-20 of 188.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Hoi, ik heb nog wat kunst en cultuur liggen dat graag ergens anders tentoongesteld kan worden. Op alpha - IGM polarair (vrij +/- 10 stuks)

• Heb er 3 te vergegen ingame Polarair

• CR-thread Storm vs CeBe

polarair - - Diplomatie

Heerlijk een ouderwets zee gevecht Zeegevecht bij ST-Westenwind ( 22.01.2010 18:32:28 ) Argus85 uit Gondor vs polarair uit ST-Westenwind, demian uit storm ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Ram-schip..............0(-38)... - Ram-schip..............0(-24)... ................................ - Ballista schip........40(-0).... Katapult schip.........0(-90)... - ................................ ................................ - Scheprad-ram...........0(-7).... .....…

• Ja en ik mag van Aaert nergens meer op reageeren dus kan ik we niet veel over vertellen, maar om spelers te vertellen dat ze als farms gebruikt worden is wat min. Saray, je bent een eerlijke speler blijf HET

• Geweldige reactie van CeBe op mijn oproep

polarair - - HoF

Dat er een speler een ban kreeg is niet de fout van Storm, (dan had hij maar eerlijk moeten spelen) Dat we kleine spelers aanpakken is ook niet waar. Maar om nu elk GR op te schrijven is ook niet leuk, dus we blijven aanvalllen en plunderen (wat een farms) tot er een positief antwoord komt op de eisen. We gaan gewoon door.

• CR-thread Storm vs CeBe

polarair - - Diplomatie

Gevecht voor Hydra ( 10.01.2010 10:20:27 ) polarair uit ST-Orkaan vs Hodur_B uit Walhalla, Nickneter99 uit Hydra ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter........137(-0).... - ................................ Katapult...............5(-0).... - ................................ Mortier...............25(-0).... - ................................ Kok....................6(-0).... - ................................ ................................ - Spearmen?...…

• Jammer dat je zo reageert, wat heb ik er mee te maken, nu niet veel meer maar als je het leest wel. Ik wens je sterkte in de strijd tegen WINDS, en WINDS sterke tegen WIC.....

• Beste Kani, en Diplomaten van WIC, Jammer dat jullie de eisen van vroeger weer eens uit de kast halen. Iets beters hebben jullie blijkbaar niet te doen. Zoals je weet heeft WINDS een BIG BANG gevoeerd om deze zaak voor eens en atijd van tafel te vegen. Wat blijkt het komt gewoon weer terug, met de zelfde eisen als in Maart/April 2009 dus veel verder zijn jullie blijkbaar niet gekomen. (ik ben er niet meer bij maar ik weet meer dan de rest) Als je excuses wil hebben voor je verleden dan mag je RE…

• Bij deze mijn excusses aan Lakediamon. Verder zal ik op het bovenstaande verzoek van Aert gehoorgeven en verder geen posts meer plaatsen op deze fora van Alpha. Dat ik onrust geef in het forum is iets wat er bij hoort Aert. Daar zijn fora voor vrijheid van meningsuiting neem aan dat dat hier ook geld of hebben we censuur. Ik weet dat er door een aantal leden van een aantal Allinaties vanaf dag 1 met bug kennis werd gewerkt en toegegeven via ingame Msg. Dus helemaal zit ik er niet naast maar goed…

• Zoals je gezien hebt, heer Lake, ik zit niet meer op Alpha en ik ben geen lid van WINDS of heb niets meer met WINDS te maken. dus laat hun er buiten. Ik heb gewoon en zeg nogmaals MASSA ALLIANTIES ZIJN IN BIJ de oud leden van VOC VIC HADES en nog meer loslopende gevechts.... (vul zelf in) Meer dan dat is het niet. Dat ik spraak makend ben is een eer. Ik ben weg uit alpha en kom niet terug, zoals anderen die ik ken, die kondigen aan ik stop er mee en komen dan terug als speler en Trial GO dus????…

• Heerlijk om dit forum te blijven volgen en lezen. Weet wat zo leuk is van dit alles, zeker nu dat ik niet meer actief ben op Alpha, dat WINDS blijkbaar de overwinnaar is geworden van de bigbang alle andere zijn er niet meer. WIC heeft niet getekend dus die de toch alleen voor spek en bonen mee. Dus als oud leider verklaar ik alsnog dat de overwinning van de BIGBANG naar WINDS gaat. De regels zijn duidelijk, als er vals gespeeld zou worden dan zou de andere partij winnen. Leuk, nu is er een OT en…

• Oproep aan alle nederlanders !!!!

polarair - - Diplomatie

Amaru, Je zit echt fout, ik ken Lysippe al erg lang en zij is meer nederlander dan jij bent, (en ik ken je) Maar laten we elkaar nu niet aanvallen op de Speedserver werk met elkaar. Ik wens een ieder veel pleziere op dezeesa server

• Beste alliantie leiders op Delta, Storm heeft nu weer de ruimte om leden aan te nemen. niet allen dat wij willen eigen lijk een sterke outpost krijgen. Dus ben je met een aantal leden en je denkt ons te kunnen versterken laat het ons weten. We beloven niets maar we kijken wel. Stuur een ingame mail over waar je zit en hoeveel man je hebt om te fuseren. STORM (Sterk Trots Oorlogzichtig Radicaal Meelevend)

• DANK DANK DANK aan al die mooie worden. @superafgaan, Buutje is de Leider van WINDS @Lysippe - Ja delta is er nog @Margie - Ja eerst plunderen dan helpen, ach het waren nog onwenige tijden. Gelukkig zijn de tijden anders

• Beste mensen, Gisteravond was er een afscheidsfeestje de BIGBANG het was in een woord geweldig. Maar er is een tijd om te spelen en een tijd om te strijden. Het laatste was gisternavond. Maar nu deze pracht slag voorbij is en partijen er uit zijn is het tijd om door te gaan naar andere jachtvelden. Ik heb dan ook besloten om met Ikariam op Alpha te stoppen. Ik wil velen bedankten voor de langetijd die ik op alpha heb bewoont. Ik wil in bijzonder alle leden en ex leden van WINDS bedankten voor de…

• BIG-BANG Geachte Leiders van WIC, VOC, VCI en TT, Bij deze officieele weg wil ik jullie allemaal bedanken voor het prachtige gevecht gisteravond de BIGBANG. Zoals hierboven reeds te lezen is is de grootste HOF aller tijden ontstaan, die niet snel zal worden ingehaald. Zelfs op de werelden van COM en ORG zijn deze slagen niet te vinden. Helaas moet ik constateeren dat WINDS niet in staat is geweest om het tot een goed einde te brengen. Na kleine valse start van een van de deelnemers van de tegen…

• De eerste Slag Gevecht voor Aeolus ( 16.10.2009 21:07:20 ) Nachtschaduw van Châtelus, Cruncher van Windskolonie, polarair van Merlot vs gagaman van Aeolus Aanvallende kracht..........2,563,113 - Aanvallende kracht..................0 Verdedigingskracht............953,362 - Verdedigingskracht..................0 Uithoudingsvermogen...........173,613 - Uithoudingsvermogen.................0 ..................................... - Stadsmuur:.........................0% Steen slinger.............133(-0)…

• het gaat hart tegen hart en op een vriendelijke manier, WINDS zal vermoedelijk het niet redden maar de scores zijn zeer hoog.. tot morgen met de uitslag van deze battle :rockon:

• Ivm de aktie punten hebben we een aanpassing gemaakt. de steden van de vertrekende aanvallers mag een hoger level hebben (MAX Level8 ) deze aanpassing is in overleg gegaan met TOLAN en POLARAIR namens de Allianties

• WINDS verklaard de oorlog aan VOC

polarair - - Diplomatie

Quote from Sjef de Belg: “Ontopic:..leuk om te zien dat wic zo buiten de hele BigBang besprekingen zijn gehouden....laat maar weer zien hoe goed de communicatie is ...” Stef, Even voor de duidelijkheid, WIC is niet buiten de gesprekken gehouden zoals jij nu doet overkomen. Er wel degelijk contact en gesprekken geweest met WIC. WIC zag de big Bang in eerste instantie niet zitten, toen duidelijk was dat hun de top 3 spelers mee mochten laten doen was het akkoord. De drie spelers voor de BB zijn do…