Search Results

Search results 1-5 of 5.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

Kalymnos - - Diplomatie

Nog 62 plekjes in mijn musea vrij! (ingame:Zagrio)

• 2de account

Kalymnos - - Accountruil Archief

Hallo, Ik heb wel interesse! Ik speel nu alleen in G-mode onder de naam zagrio met bijna 200k punten en zou graag ook een 'echt' account willen hebben. als je meer wilt weten zeg je het maar! Groet Zagrio (vroeger kalymnos)

• Ik heb contact gehad met een GO en jammer genoeg is mijn oude account verwijderd in de merge. Maar nogmaals bedankt voor de hulp!

• Quote from rocketboyglenn: “hallo Kalymnos de werelden zijn inderdaad gemergd om te kijken of ze je oude account nog terug kunnen halen kan je het beste even een ticket aanmaken op support.nl.ikariam.gameforge.com/ probeer zoveel mogelijk over het account te vertellen in het ticket rocketboyglenn” hardstikke bedankt! zal meteen een ticket aanmaken!

• Hallo, Een paar jaar geleden heb ik ikariam gespeeld op de wereld lota (ongeveer 1 mil punten) , door omstandigheden ben ik toen gestopt met spelen. vandaag probeerde ik opnieuw in teloggen op dat account. nu is de wereld lota niet meer beschikbaar door de merge (?) dus probeerde ik het op de wereld zeta. maar dan staat er dat de inlog gegevens niet goed zijn. ook bij het opvragen van een nieuw wachtwoord is er een fout melding. is er nog een manier om bij mijn oude account te komen? of ben ik h…