Search Results

Search results 1-20 of 346.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Omdat niemand hier meer post

il Corvo - - Beoordelingen

haha thanks Sasuke! En tja, wie komt er nog wel normaal gesproken

haha nee, die 5 jaar heb ik helaas niet volgehouden Geen idee hoe het staat met de servers, vind het forum nog altijd leuker dan de game hahaha

haha alles goed hoor. Viel mij inderdaad ook al op dat alles hier op sterven na dood is. En hoe'st met jou? Thanks voor de beoordeling. Is inderdaad de bedoeling dat de trommel wat meer wegvalt in de achtergrond. Overigens misschien een leuk feitje: Ik ben het zelf, en foto heb ik ook zelf genomen

board.nl.ikariam.gameforge.com…e2a7438760d564eb8dd77f749 brand los minigun.gif

• Laatste post

il Corvo - - Spam

hmm verdorie, ik weet niet meer hoe ik moet quoten hier. Naja, het gaat in ieder geval goed the eagle! Hoe is het met jou dan? De laatste post al eens verworven? Oh nee, die heb ik nu

• logo

il Corvo - - Aanvragen

Hey Thegods, Misschien dat ik de komende periode wat tijd kan vinden om wat voor je te maken. Voor wat voor organisatie is het logo bedoeld? Kun je me daar wat meer info over geven? Alvast thanks. Corvo

• Laatste post

il Corvo - - Spam

mine

• Account vergeven, slotje graag

• Bedankt boeda10 en Arrow Het gaat jullie ook goed! Slotje graag :lock:

• Bij deze wil ik vragen of één van de lieve mods dit topic over een dag of 5 wil sluiten. Dat biedt iedereen nog even de kans om eventueel ongeposte gevechtsrapporten te plaatsen en na die 5 dagen is het wel mooi geweest, dan dus een slotje erop. Vaarwel! ;(

• Mijn laatste gevechten zijn gestreden... Helaas die allemaal verloren want de laatste 3 dagen amper online kunnen zijn. Dit bewijst nog maar eens goed dat ik Ikariam niet voor niets ga afsluiten. Mijn dank is enorm richting GotA! Had het met niemand liever zo willen afsluiten dan met jullie. Jullie hebben ons dankzij mijn te grote afwezigheid nooit volledig afgeslacht en waren wat dat betreft de perfecte gesprekspartner. Dank PieBie voor het leuke contact inderdaad en dank voor de wens! Mijn dan…

• Diezelfde dag gebeurde ook dit nog ^^ Gevecht voor Fiveforty 4 (20.07.2016 14:39:04) Gannicus I[GotA] uit Anderson, PieBie[GotA] uit Fiveforty 4, Polis vs Peach[POW] uit Zatte, Lord Elrond[POW] uit Rivendell --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters.....................474(-42) - Zwavel schutters.....................1325(-0) Zwaardvechter.....................1287(-3049) - Zwaardvechter......................771(-3004) Hopliet...…

• Bij dezen bied ik dan ook mijn account aan. Mensen die geïnteresseerd zijn kunnen mij ingame benaderen op het betreffende account: Titel:Heer van de Vlammen Speler:il Corvo Bondgenoot: POW Punten: 9,300,513 Meesterbouwers:7,251,528 Wetenschappers:1,916,947 Generaals:91,756 Voorraad goud:72,009,009 Het is een perfect vechtersaccount, meer info kunnen geïnteresseerden krijgen, ook ingame. Op reacties op dit topic reageer ik niet, dit is alleen de bekendmaking van het accountaanbod. Ik ontvang er g…

• Ben het niet gewend om elke keer de verdedigende partij te spelen Vind het maar niks 8| Zeegevecht bij Fiveforty 5 (18.07.2016 10:52:47) PieBie[GotA] uit Fiveforty 5, Fiveforty 1 vs il Corvo[POW] uit Wijn 3, Fiveforty 5, Milito, Arrow[POW] uit Failed, Zatte, Fiveforty 5, Ferguson, Berbatov --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................453(-648) - Ramschip............................935(-648) Vuurschip............…

• Gisteravond en vanochtend toch echt weer even genoten van Ikariam. Bedankt PieBie voor het leuke gevecht! Zeegevecht bij Fiveforty 4 (14.07.2016 8:41:14) Tinuva[GotA] uit Anderson, PieBie[GotA] uit Anderson, Milito, Fiveforty 5, Berbatov, Fiveforty 4, Kalymnos vs il Corvo[POW] uit Wijn 3, Fiveforty 4, Chicarito, Anderson, Milito, Matrix --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................187(-807) - Ramschip...........…

• Vandaag zijn de eerste gevechten gestreden. Gisteravond had was ik al met wat andere wolfjes op pad geweest om het hele zaakje bij GotA even dicht te leggen. Vandaag helaas werken dus al mijn zeemannen waren rustig biertjes aan het nuttigen in de havens van verscheidene GotA spelers. Helaas werden die vandaag wat baldadig en begonnen ze op mijn bemanning in te hakken ;( De eerste verliezen zijn dus al geïncasseerd ^^ Zeegevecht bij Berbatov (12.07.2016 16:32:56) Gannicus I[GotA] uit Chicarito vs…

• Ik had gehoopt dat ik een leuk afscheidsfeestje zou kunnen houden. Heel erg jammer dat het zelfs al van tevoren zo wordt verpest... Echt walgelijk. Bedankt voor je bijdrage aan deze discussie bulfighter. Ook grote dank voor de gegronde feiten die jij beweert. Mocht er nog eenmaal met modder gegooid worden hier op zo'n manier, laat ik dit topic weer sluiten. Laat dat voor iedereen een waarschuwing zijn. Met vriendelijke groet, il Corvo

• Hallo forumgebruikers, Ik heb deze keer goed nieuws en slecht nieuws. Om positief af te kunnen sluiten zal ik maar even beginnen met het negatieve: De titel van dit topic zegt eigenlijk al genoeg: Ik ga stoppen met Ikariam. Na ongeveer 5 jaar gespeeld te hebben is mijn leven op zo'n manier ontwikkeld dat er geen ruimte meer is voor een spelletje als Ikariam. Ik ben irl gewoon te druk met andere zaken en heb geen zin en tijd om nog aan onnozele spelletjes te denken. :gamer: Dit betekent echter oo…

• il Corvo Nederlands Kampioen

il Corvo - - Entertainment

Dank allen Quote from Arrow: “Nu ben je Nederlands kampioen, wat is de volgende stap? ” Er is in de muziek helaas geen EK, dus wss over 2 jaar weer naar het NK

• il Corvo Nederlands Kampioen

il Corvo - - Entertainment

Hey allemaal, Onlangs heb ik eens deelgenomen aan een wedstrijd voor solisten muzikanten, en niet zomaar een wedstrijd: het Nederlands Kampioenschap ^^ Voor de geïnteresseerden kunnen jullie hier mijn zelfgeschreven solo bezichtigen: https://www.youtube.com/watch?v=dQUzUbE7PgM Tips en opmerkingen zijn welkom!