Search Results

Search results 1-20 of 75.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Update 0.7.6 - discussietopic

hafight - - Algemeen

Quote from zephyra: “Met zo een groot account heb je er vast meer dan 100. En daar is minstens één premiumhandelaar bij. Er is zelfs een stadsverplaatsing bij.” Ha me beloning na 8 jaar spelen en de 6de plaats op de TS is wel geteld voor 2 dagen een premium account.

• Update 0.7.6 - discussietopic

hafight - - Algemeen

Yep rekenfoutje Maar ik ben niet geintreseerd in een vechten. Moet dan weer eerst een jaar naar de fitness om weer een beetje in conditie te komen. En bevalt me prima op me wijn eiland ik maak zeer goede kwaliteit wijn.

• Update

hafight - - Algemeen

Gebruik Ambrosia stuk duurder geworden . Premium handelaar met 300% gestegen. Denk dat dit een goed moment is om te stoppen.

• Een onverwacht afscheid...

hafight - - Wereld Discussie

Rust in vrede Sterkte voor de nabestaande

• GMB vs. -EF-

hafight - - HoF

Quote from Basta: “Dat viel mij ook op Volgens mij is de beste vecht alliantie nog steeds Argos, TITANS of D-R. Ik kan het fout hebben, verbeter me dan. Grt, Basta” Ik spreek over nu en wat in het verleden is/was, was het verleden. Mochten jullie toch een andere opinie hebben zou ik zeggen laat Argos, Titans of D-R mijn bewering maar weerleggen . Ik zie graag wat CR tegemoet die me beweringen tegenspreken.

• GMB vs. -EF-

hafight - - HoF

Hier dan toch even reactie van een -EF- lid. Ten eerste wil ik GMB bedanken voor de complimenten want een gevecht aangaan met GMB is niet niks. Het is algemeen bekend dat GMB de beste vecht alliantie is van Beta. Nadat we idd in oktober al eens waren aangevallen door GMB en waar wij geen verweer voor hadden omdat deels we toen net in gevecht met een andere alliantie waren en we laatst weer werden aangevallen door GMB vonden we dat we iets moesten terug moesten doen. Maar aangezien we ook hoofdza…

• DR vs de Borg

hafight - - Diplomatie

Veel succes en veel plezier dat de beste mag winnen.

• Hoeveel steden?

binnenkort zijn al me 11 steden corruptie vrij en ga ik aan de 12de stad beginnen. Op beta zijn er ongeveer 15 spelers met 12 steden.

• 3 vrije plaatsen, Wie o wie. ingame name : opa hafight

• 5 cv`tjes vrij Ingame naam: opa hafight

• Hoeveel steden?

Quote from Delilah: “Ik vraag me af wat het nut is van het bouwen van een nieuwe stad als je daardoor corruptie krijgt in je oude steden. Volgens mij wordt alles daar slechter van. Je krijgt minder grondstoffen binnen, je goudinkomsten lopen terug etc etc. En waarom? Het enige dat ik kan bedenken is dat je een nieuwe uitvalsbasis hebt om vanuit te plunderen, maar dan is bezetten toch echt simpeler, haha. Zelf heb ik 9 steden, allemaal corruptievrij behalve de nieuwste :)” Je zo ken ik er ook nog…

• Toch vindt ik het raar vinden. Gewoonlijk is er veel blablabla bij een oorlog en er word wel het een en andere verteld en wat waar is ligt meestal wel ergens in het midden dus ik begrijp niet wat jullie dan niet vertrouwden. Moet wel bekennen dat ik het niet allemaal 100% gevolgd heb maar me eerste stelling zal hier wel opgaan. Waar het om gaat zijn de werkelijke daden en zover ik weet was er geen enkele bedoeling om maar D-R in deze oorlog te betrekken vandaar dat, voor mij deze actie van D-R v…

• We vertrouwde het niet.

hafight - - Diplomatie

Toch vindt ik het raar vinden. Gewoonlijk is er veel blablabla bij een oorlog en er word wel het een en andere verteld en wat waar is ligt meestal wel ergens in het midden dus ik begrijp niet wat jullie dan niet vertrouwden. Moet wel bekennen dat ik het niet allemaal 100% gevolgd heb maar me eerste stelling zal hier wel opgaan. Waar het om gaat zijn de werkelijke daden en zover ik weet was er geen enkele bedoeling om maar D-R in deze oorlog te betrekken vandaar dat, voor mij deze actie van D-R v…

• Raar ik dacht dat we in oorlog met Remod waren maar het groot gevecht wat zich momenteel afspeel en wat we waarschijnelijk gaan verliezen word door 1 speler van Remod gespeeld en 11 van R-D ??

• oorlog -EF- en -EFW- tegen TLW

hafight - - Diplomatie

Ps sorry voor de veel taal foutje was een beetje vroeg van morgen of laat gisteren het is maar hoe je het bekijkt

• oorlog -EF- en -EFW- tegen TLW

hafight - - Diplomatie

Idd. boem veel blabla Maar wil toch ook even mij visie kwijt. Het is jammer dat er geen ingame berichten gepost mag worden want dan zou het duidelijk zijn waarom we de oorlog tegen TWL hebben verklaard en wie ons kent weet dat we geen alliantie zijn die op oorlog uit is we plunderen regelmatig naar alleen met de bedoeling om GS te vergaren voor bouwen en natuurlijk is er altijd wel eens een speler die onbezonnen dienen doe in een alliantie wie heeft dat niet meegemaakt maar dat lossen we altijd …

• vmode voor undertaker door efw

hafight - - Diplomatie

DUISTERE LEIDER ZOEKT ZEER AANVALLENDE SPELERS OP WERELD BETA WIJ HOUDEN VAN AANVALLEN VERDEDIGEN EEN ZEER VEEL PLUNDEREN WIJ ZOEKEN MENSEN DIE EEN AANVALLEND EN VERDEDIGEND LEGER HEBBEN EN NIET BANG ZIJN OM OORLOG TE VOEREN TEGEN WIE DAN OOK TOELATINGSEISEN MINIMAAL GENERAALSCORE 5000 PTN DE NAAM UNDERTAKER ZEGT GENOEG DACHT IK ZO UNDERTAKER BETEKEND GRAFDELVER CQ BEGRAVENISONDERNEMER WIJ ZIJN NIET BANG OM OORLOG TE VOEREN WIJ ZIJN EEN ZEER DUISTERE ALLY DUS VOEL JIJ JE MET JE LEGER GEROEPEN OM…

• Quote from hafight: “Zo te zien is de Undertaker de donkere kant van Urome aan het onderzoeken lijk me dat deze gesloten kan worden” lol we hebben dus weer Urome en vindt URB dat zomaar goed?

• Bebouwing van je eilanden

hafight - - Diplomatie

ben benieuwd waar je voor kiest als je 3 opslagplaatsen nodig heb