Search Results

Search results 1-17 of 17.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Grootste landgevecht Kappa? Maar liefst 66 rondes gestreden Mijn complimenten aan LOT! Gevecht voor Polis M (25.03.2017 14:14:57) Dekkers[-LOT-] uit E van E-Mail, Basbasje[-LOT-] uit Polis M, E van EraanGaan, E van Eencellig, Tijger[-LOT-] uit E van E tijger, Cpthaak[-LOT-] uit E van EraanGaan, sedorf12[-LOT-] uit E van EraanGaan, Vindicta[-LOT-] uit E van Emphatie, E van EraanGaan, E van Eenheid, Thegods[-LOT-] uit E van E tijger, E van Eencellig vs Grutte Pier[-E-] uit Valhalla, superknuppel, …

• Gevecht voor E van E-Mail (25.03.2017 12:31:19) avmj[-E-] uit Ponypark Elite, Bombino[-E-] uit E van Emphatie, superknuppel, Scorpie[-E-] uit kolonie d vs ChrisPcraft[-LOT-] uit E van Eencellig, sedorf12[-LOT-] uit E van EraanGaan, Vindicta[-LOT-] uit E van EraanGaan, E van Eenheid, Basbasje[-LOT-] uit Zielhorst, E van Eencellig, Dekkers[-LOT-] uit , Mushroomchaos[-LOT-] uit Pentos --------------------------------------------------------------------------------------------- .....................…

• Zeegevecht bij E van EraanGaan (24.03.2017 23:16:06) Bombino[-E-] uit Ponypark Elite, Grutte Pier[-E-] uit Polis M, AventurA[-E-] uit Polis M, T-Rex[-E-] uit Polis M, Scorpie[-E-] uit Polis M, Ponypark Elite, ღ Zeppelin, avmj[-E-] uit Ponypark Elite, superknuppel vs Basbasje[-LOT-] uit E van Etters, Cpthaak[-LOT-] uit E van Extravert, stegos[-LOT-] uit E van Etters, ChrisPcraft[-LOT-] uit E van Eencellig, Vindicta[-LOT-] uit E van EraanGaan -------------------------------------------------------…

• -NO- vs TWIO

scorpie - - Diplomatie

jammer van kolos Zeegevecht bij Vilt (04.03.2012 20:17:59) scorpie uit Ziva, -NO- Fear, Polis, Liasma, Kokki uit -NO- Limit, hikmet uit Polis vs innie97 uit Vilt, Polis, Flinny uit Flinnys Town 5, red mosquito uit Beilen ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Ram-schip...........2484(-252).. - Ram-schip............537(-462).. Vlammenwerper........715(-385).. - Vlammenwerper..........1(-0).... Onderzeeër...........200(-0).... - Onderzeeër............51(-0).... Mortier…

• -NO- vs TWIO

scorpie - - Diplomatie

Gevecht voor Vilt (04.03.2012 17:49:11) scorpie uit Liasma, Kokki uit -NO- Limit, Maximus uit Polis, hikmet uit Polis vs innie97 uit Vilt, red mosquito uit Groningen ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter.......5152(-1137). - Zwaardvechter..........0(-1510). Hopliet.............5006(-1577). - Hopliet................0(-1839). Schutter.............790(-0).... - Schutter...............0(-333).. Mortier..............176(-10)... - Mortier...............41(-1…

• nu heb ik 7 en 7 moet maar snel naar nog een stad want loop achter

• ik ben wel benieuwt hoe groot jullie stadhuizen nu zijn die van mij is level 6 en level 5

• bos 5 zwavelgroeve 1 bos 7 marmergroeve 2

• dat heeft toch niks met dit onderwerp te maken Gelieve niet te backseat-modden, daarvoor hebben we moderators alboltdrogo

• Meeste Agora spam!

scorpion123 - - Wereld Discussie

4 pagina's

• momenteel me academie's

• ik heb er 5 is toch makkelijk als je wat plundert als er tenminste iets te halen valt

• Vms - Lab

scorpion123 - - Diplomatie

schander dacht dat hij kon stationeren maar ik stond natuurlijk voor de haven [b] Zeegevecht bij LAB Zwavel (25.10.2011 19:14:27) schander uit Ση Zwavel vs scorpion uit Marmer 1 ─────────────────────────────────────────────────────────────────── ................................ - Ram-schip..............2(-0).... Vlammenwerper..........0(-50)... - Vlammenwerper........212(-25)... Onderzeeër.............0(-10)... - Onderzeeër............78(-4).... ................................ - Ballista schip.…

• Vms - Lab

Zeegevecht bij LAB Zwavel (25.10.2011 15:07:54) scorpion uit zwavel, Marmer 4 vs Sjakiel uit LAB Zwavel, Evilpenguin uit Marmer III ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Ram-schip..............2(-0).... - Ram-schip..............0(-100).. Vlammenwerper........233(-100).. - Vlammenwerper.........25(-90)... Onderzeeër............82(-58)... - Onderzeeër............10(-64)... Ballista schip........94(-5).... - ................................ ────────────────────────────…

• 28 en ook 0 want heb er nog curruptie maar zal morgen zeker opgelost zijn

• de eerste plunderingen

scorpion123 - - Gevechtsrapporten

Dit is mijn eerste plundering wat een buit zeg :D Gevecht voor Polis (23.10.2011 11:41:24) scorpion uit Polis vs Frightened uit Polis ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Speerwerper............6(-0).... - ................................ ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Generalen......................0 - Generalen......................0 Schade.........................0 - Schade.........................4 ──────────────────────────…

• Vms - Lab

Zeegevecht bij LAB Zwavel (24.10.2011 13:12:30) scorpion uit Marmer 1 vs Sjakiel uit LAB Zwavel ─────────────────────────────────────────────────────────────────── ................................ - Ram-schip..............0(-1).... Vlammenwerper.........82(-23)... - Vlammenwerper..........0(-50)... Onderzeeër............37(-0).... - ................................ Ballista schip........48(-0).... - ................................ ────────────────────────────────────────────────────────────────…