Search Results

Search results 1-20 of 24.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• aan valisk .

Kommaarop - - Forum & IRC

Ik heb het idee dat dit nu ter sprake komt na de ban van een aantal personen (noem bewust geen namen of aantallen ) die zich niet alleen in oorlogs topics hebben misdragen volgens de regels maar ook daar buiten Ik lees elk topic en heb daar van de betreffende personen / groep / speler ook mijn bedenkingen in over hun gedrag Verder zou een warn idd een termijn mogen hebben verschillend van ernst Smiley licht vergrijp tot belediging trollen flamen middel team trollen en racisme bedreiging in rl er…

• Extra Prefix (alliantie oorlog)

Kommaarop - - Forum & IRC

He eindelijk een topic waar ik positief op reageer haha Ik ben er voor Zou een hoop modder geklaag en andere uitdagingingen kunnen voorkomen Tijd voor een gezellig forum

• Ik had er ook al last van 1 account was weg en andere had ineens een Chinese naam die ik niet na kan typen Ging om beide NL accounts die niet meer klopte de war was nog normaal

• Hahan beste rebel toch

Kommaarop - - Diplomatie

Wie maakte van een gezellig verwachte topic over een vete tussen SAP en Cr er al snel een gr topic van Juist je vrienden van NO Met name een speler met super in zijn naam en een wel heel grappig onderschrift Ik heb namelijk altijd van hem verloren door middel van kolos anders hiel hij het niet vol Online kolos of renden weg en offline lastig te vinden

• -NO- vs LAB

Kommaarop - - Diplomatie

Lft had de uitspraken van een niet te noemen lid ook niet in de hand anders had het nog wel een gezellig clubje kunnen zijn Maar ach als je zelf al super voor je naam zet moet je toch op een of andere manier je eigendunk omhoog zien te halen Als andere geen complimenten geven Een uitnodiging zeker weer max 24 uur voorbereiding geven ? Waarschuwing voor trolling ~ the eagle, 9-4-2016 22:17 uur

• Succes lab

Kommaarop - - Diplomatie

no kan de oorlog winnen. Maar denk niet dankzij super martinos er zijn daar veel goede spelers Herinnering voor lichte trolling ~ the eagle, 4-4-2016 22:28 uur

• Idd goed gevochten C-R

Kommaarop - - HoF

Was een leuk potje knokken en gezellige gesprekken gehad En qua wave ik heb zat waves gezien hoor grafi ook bij jullie waten er een aantal super actief Bedankt voor de hof al was ik er zelf niet zo lang bij

• Potver

Kommaarop - - Diplomatie

Wat een hoop gepraat om niets hier weer zeg Deze gevechten hebben niets met piraten te maken we willen gewoon gezellig vechten en met Cr kan dat ben ik van overtuigd Leuke sportieve mensen die winsten vieren en verliezen erkennen top lui Laten we dit topic maar puur gebruiken voor Cr en SAP en de vete Alle azijnzeikers klager anti SAP of anti alles Schrijf het op in een boekje en lees het over vijf jaar nog eens Hoop dan nog te spelen en je reactie op dat bericht te horen wat je toen stuurden Gr…

• Klagers veel plezier

Kommaarop - - Diplomatie

Er word te teveel gepraat hier over een oorlog ivm piraten punten Vraag aan Remus Accepteren jullie het zonder slag of stoot Vraag aan martinos Ik dacht dat jij klaar was met forum Lft en Vtx gepraat beide zijn er niet leef in het heden en vergeet het verleden anders blijf je met dezelfde in gevecht en onvrede mvg absynth

• Stil

Kommaarop - - Wereld Discussie

Stil ben ik er van ruim een uur zitten denken wat ik moet posten woorden te kort Aan vrienden familie sterkte gewenst met dit plotse gebeuren Beste albert Rust zacht mijn vriend

• LFT vs -SAP-

Kommaarop - - HoF

Dat dacht ik daarom viel het me ook niet gelijk op maar dit rapport is tot dat jij vloot terug haalde Henk is toen nog een paar rondes blijven staan en die missen in het Cr

• LFT vs -SAP-

Kommaarop - - HoF

Ik zal vragen of damp het hele rapport kan sturen naar mij of wil posten scheelt nog wat dit rapport is niet compleet

• LFT vs -SAP-

Kommaarop - - HoF

Sportief dat je hem zelf post martinos Kleine toelichting omtrent het aantal spelers van SAP embio en drogon zijn beide met een bootje komen kijken en ik met iets meer 850 bootjes Verder was damp alle aan het slopen laatste moment heb ik er nog wat mortieren bij gestuurd maar alle eer richting damp met zijn vlootje

• Absynth is nog steeds zoekende

Kommaarop - - Diplomatie

Nog 45 vrije plaatsen heb mooie en minder fraaie stukken voor ieder wat wils liggen en staan dus wees er snel bij Ingame absynth

• Culturele Verdragen

Kommaarop - - Diplomatie

Absynth heeft nog 57 vrije plaatsen die ik graag op wil vullen

• Culturele Verdragen

Kommaarop - - Diplomatie

Nog 71 vrije plaatsen Ingame absynth

• Oorlog SAP vs LFT

Kommaarop - - Diplomatie

Het staat op forum met reden erbij Ik wens ons en de tegenpartij succes in de oorlog dat er maar mooie gevechten uitkomen geen discussie toegelaten in gr topic! Herinnering hiervoor ~cooldog 22/11/2015 18:30

• Culturele Verdragen

Kommaarop - - Diplomatie

Nog 86 vrije plaatsen het loopt hard Ingame absynth

• 107 cv's gezocht

Kommaarop - - Diplomatie

Ik ben nog op zoek naar 107 cv's ingame name Absynth Iedereen die er een stuurt alvast bedankt

• Goed gestreden TTV

Kommaarop - - Diplomatie

ik vind dat TTV zich dapper opgesteld heeft en vele gevechten is aangegaan ondanks hun tijd gebrek respect vanuit mij absynth en hoop vanuit uit meerdere forum volgers en mede spelers Waar jullie konden hebben we leuke gevechten gehad en ook kortere gevechten die door weers kanten door kolos werdéen beëindigd wat een deel is van het spel Op pagina 2 en 3 volgens mij werd ik bang voor een berg modder maar is gelukkig bespaard gebleven. Wij en dan mag ik denk ik wel even voor heel SAP spreken ( be…