Search Results

Search results 1-20 of 53.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Einde van de oorlog

-Trickmaster- - - Diplomatie

Met dit berichtje wil ik mededelen dat TTV en LOST in goed overleg een einde hebben gemaakt aan de oorlog. Ik denk dat beide partijen er een leuke strijd van hebben gemaakt, waarin het gelukkig ten alle tijden netjes is gebleven en LOST ondanks dat ze vaak in de verdrukking stonden toch hebben laten zien wat ze kunnen! Wij vonden het in ieder geval ook wel weer eens leuk om een oorlogje te voeren en wij willen ook LOST bedanken voor deze strijd! Er zijn afspraken gemaakt voor de toekomst vooral …

• TTV versus LOST2

Zeegevecht bij Juize (26.02.2016 7:52:56) L J[Lost2] uit Te Warskip, Juize, Marmer2, RedTiger1[Lost2] uit Drongen1931, marco9[Lost2] uit Marmer2, lapidem, Te Warskip vs Kefferbak[TTV] uit Zwavel 2 Kolos, DaniBaba[TTV] uit Harry Kristal, draak_kalkoen[TTV] uit zwavel 2, Zwavel 2 Kolos, Wijn 2 Hades, Marmer 1 Hephai, Harry Kristal, julius1999[TTV] uit Zwavel 2 Kolos, -Trickmaster-[TTV] uit Neverland, Torritor[TTV] uit Marmer 3 Hephai, Arutha[TTV] uit Roskalon --------------------------------------…

• TTV versus LOST2

Zeegevecht bij Lucifer (24.02.2016 1:38:35) -Trickmaster-[TTV] uit Polis vs kooiboy2[Lost2] uit Lucifer --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................104(-46) - Ramschip..............................0(-275) ............................................. - Ballista schip.........................0(-58) ............................................. - Vuurschip..............................0(-93) ....................…

• Op verzoek van Kefferbak

Zeegevecht bij Juize (23.02.2016 17:51:20) Porto[TTV] uit Te Warskip, Zwavel 2 Kolos, Kefferbak[TTV] uit Zwavel 2 Kolos, Arutha[TTV] uit Zwavel 2 Kolos vs guanpaulos[Lost2] uit Juize --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................1025(-72) - Ramschip..............................0(-174) Vuurschip...........................386(-197) - Vuurschip...............................0(-2) Mortier schip......................…

• Zeegevecht bij paapcity (21.02.2016 2:16:57) RedTiger2[Lost2] uit Septopolis, Rivendell, zwavel 3, Winterfell W, Svenrams16[Lost2] uit wine1, hkkn[Lost2] uit Dark knight 4, Dark knight 10, marco9[Lost2] uit Dark knight 4, Geef mij goeder, Polis, marcotenfree[Lost2] uit Dark knight 10, Hannibal[Lost2] uit wine3, generic[Lost2] uit stone1, wine3, wine1, chrystal2, sulphur, Darkknight[Lost2] uit Dark knight 4, paapcity, Dark knight 10 vs -Trickmaster-[TTV] uit Jeanines wijn 2, Torritor[TTV] uit Riv…

• TTV versus LOST2

Zeegevecht bij Oom Dagobert (16.02.2016 22:11:36) -Trickmaster-[TTV] uit Oom dagobert 3 vs lord silvester[Lost2] uit Oom Dagobert --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................218(-12) - Ramschip..............................0(-120) Mortier schip..........................88(-0) - Mortier schip.........................0(-112) Stoomram.............................245(-10) - Stoomram................................…

• Wat een triest nieuws... Heel veel sterkte gewenst aan de familie en vrienden.

• -NO- vs DnD

Na dagenlang elkaar met woorden te hebben kunnen bestrijden is de strijd eindelijk begonnen. De soap kan omgeruild worden voor een echt gevecht. Ik ben benieuwd wie de zijn woorden in daden omzet (dat is toch wel waar het echt om gaat ). Veel succes!

• BUG Vlootverplaatsing

-Trickmaster- - - Gerapporteerde bugs

Ik had hetzelfde probleem voor een week tot 2 weken. Ook met troepen en ook vanuit eigen steden. Telefoon: Iphone 5 IOS 8,3. Probleem was gisteren echter bij mij opgelost.

• Veel succes!

Na de actie van LFT om SAP uit de top 50 piraten te halen en de al in gang gezette vredesbesprekingen tussen SAP en TTV had ik niets anders verwacht dan dat SAP de oorlog zou verklaren aan LFT. Wij hebben al kunnen zien wat SAP kan, maar wensen natuurlijk beide partijen succes! herinnering: geen discussie in gr topic toegelaten! ~cooldog 22/11/2015 18:31

• Sap Vs TTV

En nog een laatste gevecht aan mijn kant: Gevecht voor leeuwarden9 (18.11.2015 20:10:29) -Trickmaster-[TTV] uit Pepe Reina vs geer[-SAP-] uit πβ Carn Dûm, RIP-asanka[-SAP-] uit Polis, Tolly[-SAP-] uit И Kandor --------------------------------------------------------------------------------------------- Hopliet.............................674(-826) - Hopliet...............................0(-958) ............................................. - Muur....................................0(-7) Zwavel s…

• Hierbij wil ik mededelen dat we na overleg de gevechten tussen SAP en TTV zullen beëindigen. Ik denk dat we een mooie strijd hebben geleverd met vele mooie gevechten, zowel vloot als leger gevechten. Ondanks de verrassingsaanval van SAP en de grote voorsprong in generalen hebben we toch kunnen laten zien dat we niet over ons heen laten walsen. Persoonlijk vond ik de vele legergevechten mooi aangezien ik mijn laatste grote legergevechten niet meer kan herinneren. Qua totale generalen staan we nog…

• Sap Vs TTV

Gevecht voor Pepe Reina (15.11.2015 11:15:02) -Trickmaster-[TTV] uit Krondor vs Absynth[-SAP-] uit Marmer II, geer[-SAP-] uit πβ Carn Dûm, Dampepayback --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................338(-0) - Zwavel schutters......................312(-0) Zwaardvechter.......................561(-439) - Zwaardvechter.......................347(-528) Hopliet.............................141(-909) - Hopliet...........…

• Sap Vs TTV

Zeegevecht bij leeuwarden1 (15.11.2015 0:01:27) Arutha[TTV] uit Sannes world VI, Woody 5 marmer, Schreiborg, -Trickmaster-[TTV] uit Schreiborg vs Tolly[-SAP-] uit И Kandor --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................185(-56) - Ramschip..............................0(-174) Mortier schip.........................112(-0) - Mortier schip..........................0(-42) Stoomram...............................98(-2) …

• Sap Vs TTV

Quote from tip_7_9: “Hmmm vreemd, TTV heeft nog altijd meer generalen dan ons maar plots hebben ze zich helemaal teruggetrokken??Maar we vinden ze wel nog eens ^^ ” In het weekend waren we inderdaad veel actiever. Het komt erop neer dat bijna iedereen doordeweeks aan het werk is en maar weinig tijd hebben om actief mee te kunnen doen. Dan moeten we wel terugtrekken want als je overdag wordt aangevallen raak je zo alles kwijt. Savonds is het ook lastig door dat het reizen ook een paar uur in besl…

• Sap Vs TTV

Zeegevecht bij Fernando Torres (08.11.2015 21:02:36) tip_7_9[-SAP-] uit Polis vs -Trickmaster-[TTV] uit Fernando Torres, Arutha[TTV] uit Elvandar, draak_kalkoen[TTV] uit carn dum --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................46(-54) - Ramschip............................1925(-54) ............................................. - Vuurschip...........................371(-119) Mortier schip..........................…

• Sap Vs TTV

Zeegevecht bij Fernando Torres (08.11.2015 16:00:01) Bassa[-SAP-] uit K Ares vs Cleo T[TTV] uit Willem, draak_kalkoen[TTV] uit carn dum, -Trickmaster-[TTV] uit Fernando Torres, Sloopkogel[TTV] uit Omnia3 Kristal --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................156(-72) - Ramschip............................3564(-72) ............................................. - Vuurschip...........................609(-160) Mortie…

• Sap Vs TTV

Gevecht voor Pepe Reina (07.11.2015 19:43:10) Grace[TTV] uit leeuwarden9, Pepe Reina, -Trickmaster-[TTV] uit leeuwarden9 vs dampewjartel[-SAP-] uit Dampepayback --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................474(-0) - Zwavel schutters......................200(-0) Zwaardvechter......................1080(-120) - Zwaardvechter......................1380(-120) Hopliet.............................858(-342) - Hopliet..…

• Sap Vs TTV

vers van de pers: Gevecht voor Yawn Bridge 6 (07.11.2015 18:20:37) dampewjartel[-SAP-] uit Dampepayback vs Cleo T[TTV] uit Wolf, Porto[TTV] uit Yawn Bridge 6, Arutha[TTV] uit Salador, Grace[TTV] uit leeuwarden9, -Trickmaster-[TTV] uit Fernando Torres, leeuwarden9, S world VII, Duke24 T[TTV] uit leeuwarden9 --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - ............................................. ....…

• Sap Vs TTV

Gevecht voor Speedy 1 (06.11.2015 23:14:50) Absynth[-SAP-] uit Dampepayback vs leeuwarden[TTV] uit leeuwarden9, Drop Out, 11speedy[TTV] uit Speedy 1, -Trickmaster-[TTV] uit Fernando Torres, Yawn Bridge 5, Sailma[TTV] uit Malisa-D --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Speerwerper............................11(-0) ............................................. - Muur..............................…