Search Results

Search results 1-12 of 12.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Pony World vs Titans.

julianboekhout - - Diplomatie

R.I.P ode aan henk dat de ponys ooit nog zullen winnen van de titan XD :cirkel:

• Pony World vs Titans.

lol we heersen en niemand zal pony leeuw tegen houden (a)

• Pony World vs Titans.

martinos kom op MIRC of MiBBit en geef je coords kan ikn je wat zwaffel en hout sturen :loll:

• Pony World vs Titans.

ik zit niet bij pony world maar het is terecht de titans zijn irritant en hoden ons weg van de wereldheeschapij en k haat ze XD geukkig heeeft martinos het kleiste allytje op e wereld gamma (op die van e go's na) en dat zal hem naar de overwinning leiden

• wow je hebt bijna de titans ingehaald met heel hun leger XD dit word nooit herhaald :cirkel: :cirkel:

• ik ga hem upgraden dus morgen ofzo is er een plekie vrij

• Labyrinth vs B_B en BIA

succes aan beide kanten

• dit is meer dan een hof...

julianboekhout - - HoF

ik weet bijna zeker dat dit gevecht nooit word herhaald :hail: vraagje: hoeveel rondes duurde het gevecht

• Quote from GruttePier: “Gevecht voor BNL LTK ( 12.10.2009 23:08:14 ) GruttePier van VFC Aalzum vs Chan van BNL LTK Aanvallende kracht.............16,432 - Aanvallende kracht.................60 Verdedigingskracht.............11,233 - Verdedigingskracht................544 Uithoudingsvermogen.............1,826 - Uithoudingsvermogen................18 ..................................... - Stadsmuur:.......................210% Steen slinger...............6(-0).... - .................................…

• een oorlogje tussen ltk en vfc

julianboekhout - - HoF

ik hou niet van dat soort stukjes tekst dat ze ervoor zetten dus hier komt ie Gevecht voor BNL LTK ( 13.10.2009 16:42:42 ) Jeroenpsv van Pueblo Ejes, Chan van Gron LTK, julian van hoe gaat het, Buck Rogers van Rome LTK, J-man85 van Gron LTK vs Red Odin van VFC Sneek, Artemis van VFC De Tike, GruttePier van VFC Dokkum, Cosa Nostra van VFC Dokkum Aanvallende kracht......34,621 - Aanvallende kracht.......1,041 Verdedigingskracht......12,832 - Verdedigingskracht.......2,037 Uithoudingsvermogen......…

• Een mooie donderdag

julianboekhout - - HoF

Quote from deuz14: “mwah welke gevechten met Spechtje? Je hoeft niet voor ieder wissewasje te klagen bij je ally om hulp natuurlijk :)” nee dat hij die ook post bij de hofs als het echte hofs waren natuurlijk

• Een mooie donderdag

julianboekhout - - HoF

geef die gevechten van spechtje enzo ook door dan :rockon: greetz