Search Results

Search results 1-13 of 13.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Inventaris

Zatarra - - Vragen & Hulp Archieven

Ik snap niet zo goed hoe de inventaris werkt, je hebt een aantal punten lijkt het? (5) en elke keer als je en bericht krijgt zie je dat aantal punten, maar als ik iets gebruik gaan die punten er niet af.. Hoe krijg je die punten en kosten de spullen in de inventaris het aantal punten dat onder het product staat? Of geeft het aan hoeveel je van dat item hebt? zo ja, hoe krijg je meer van die items?? Ben een tijdje inactief geweest en wordt graag uit de brand geholpen.

• onlangs hebben wij SPQR een vete verklaard, de leden van mijn alliantie hadden niks te doen en zochten enigszins afleiding, binnenkort komen hier gevechtsuitslagen te staan...

• wij zijn op zoek naar diplomaten voor -TM-, heb wel goede babbels in huis om spelers te helpen en tips te geven! Don Yuma

• (graag boven de 15.000 punten) ben jij een Diplomaat (goed praten en vriendelijk)? join -TM- ben jij een minister BL (verstand van zaken)? join -TM- ben jij een generaal(verstand van de tactieken) ? join -TM-

• Gelukt

Zatarra - - Vragen & Hulp Archieven

Thanx, het is gelukt

• ik heb dringend hulp nodig voor mijn ally-page...ik wil namelijk het volgende plaatje: google.nl/search?q=minotaur+na…f#imgrc=wD8CQFG6MwihzM%3A op mijn pagina laten zetten, alleen ik heb geen idee hoe eigenlijk, ik heb het account overgenomen van mijn broer alleen ik moest het zelf maar uitzoeken ... of iemand dus dit plaatje erop wil zetten (misschien kan hij ook in de ally (-TM-) komen maarja, dat moet hij zelf weten) please help en join de ally Don Yuma, leider van The Minotaurs

• binnenkort start de nieuwe alliantie "The Conquerors" op wereld Zeta. wij zoeken nog leden... we willen wel dat je actief bezig bent en een redelijk legeren bezit voor oorlogen... als je aan dit voldoet beloven we jullie bescherming en gezelligheid join de ally nu!!! Zatarra topic verplaatst naar juiste sectie ~darksinth 2015/6/29 23:05

• Join onze ally!

Zatarra - - Alliantie Aankondigingen

Hallo geachte lezers, Hierbij wil ik jullie aankondigen dat onze alliantie voor iedereen beschikbaar is om te joinen, mits je aan onze voorwaarden voldoet. Together -TG- Een alliantie die voor iedereen openstaat en waar we bijna alle speelstijlen waarderen! Onze allianties zal beginnende leden helpen te groeien, maar gevorderde spelers zijn ook hartelijk welkom! Hoe meer leden we krijgen hoe sterker we zullen worden en hoe meer plezier we zullen krijgen... Doe een aanvraag en join ons nu! Met vr…

• Join onze ally!

Zatarra - - Alliantie Aankondigingen

Hallo geachte lezers, Hierbij wil ik jullie aankondigen dat onze alliantie voor iedereen beschikbaar is om te joinen, mits je aan onze voorwaarden voldoet. Together -TG- Een alliantie die voor iedereen openstaat en waar we bijna alle speelstijlen waarderen! Onze allianties zal beginnende leden helpen te groeien, maar gevorderde spelers zijn ook hartelijk welkom! Hoe meer leden we krijgen hoe sterker we zullen worden en hoe meer plezier we zullen krijgen... Doe een aanvraag en join ons nu! Met vr…

• Nog steeds 1 vrij...

• 8 plaatjes vrij Don Yuma

• -TG- Versus S-F, ooit...

Machov - - Gevechtsrapporten

De wraakzucht groeit, we moeten ze toch een keer kunnen vernederen... We moeten een goed uitbedacht aanvalsplan bedenken, om zo eindelijk eens te laten zien wie we zijn. Onze alliantie sterft af, nog wel meer generalen, maar de helft van onze inactievelingen. Na alles wat ze ons hebben aangedaan, de berovingen, vernederingen. We zullen ze krijgen... Ooit zullen ze buigen voor ons, ooit... We zullen triomferen, en we zullen nooit opgeven, altijd doorgaan. En als het mislukt proberen we het de vol…

• 2 cv vrij...