Search Results

Search results 1-20 of 38.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

HonderD - - Diplomatie

CV`s Wie o Wie Gr 100

• 100

HonderD - - Diplomatie

280 mooie CVs vrij op= op GR 100

• Culturele Verdragen

HonderD - - Diplomatie

Heel veel CV`s vrij. Gr 100.

• Wie O Wie 5 CV

• 6 CV overs wie o wie . Naam : 100

• Beste Mensen , De oorlog is over , Er is geen winnaar en geen verliezer uit gekomen , Dit in overleg met DND & Maffia (PB) . Gr : 100 DND & Maffia (PB) bedankt ! Hier kan een slotje op !

• Beste Mensen , De oorlog is over , Er is geen winnaar en geen verliezer uit gekomen , Dit in overleg met DND & Maffia (PB) . Gr : 100 DND & Maffia (PB) bedankt ! Hier kan een slotje op !

• zeeslag Maffia vs DND

HonderD - - HoF

Ronde 670 / 670 Het was gezellig . Iedereen bedankt die mee heeft gedaan . Gr : HonderD

• Zeegevecht bij 英 Isengard (26.01.2012 2:58:39) crazy boy42 uit 英 Ghondor vs 100 uit DND ZwaveL ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Ram-schip..............0(-420).. - Ram-schip............116(-216).. ................................ - Vlammenwerper........642(-620).. Katapult schip.........0(-149).. - Katapult schip.......413(-0).... Scheprad-ram...........0(-240).. - Scheprad-ram...........2(-0).... Onderzeeër.............3(-58)... - Onderzeeër.............3(-0)..…

• Wij van DND vinden het gezellig we kunnen nog lachen , want we winnen & verliezen & winnen & verliezen , Laten we het spel leuk houden en niet zo mekkeren , DND & PB en de rest NIET ZO ZEIKEN . we hebben niet van te voren afgesproken hoe we de oorlog zouden voeren dus lijkt me alles toegestaan wat ikariam toelaat . wil jij een stad verplaatsen dan moet je dat doen want dat kan en mag , wil jij een andere alliantie joinen moet je dat doen het is je eigen spel , wil -NO- de PB helpen moeten ze dat…

• Ronwan vs Jaimre

HonderD - - Gevechtsrapporten

@ Darrius Als ik iets zeg moet ik dit wel nakomen anders krijgt pitbull gelijk dat DND niks is Dus kom ik laten zien dat dit toch anders is . Gr : HonderD

• Ronwan vs Jaimre

Quote from pitbull: “Quote from WiebeBos: “Quote from pitbull: “haha honderd komt meer op dat wiebelbos groot spraak heeft zoals hij iets er boven poste WE RULE GAMMA. OOK MET ONZE 20 LEDEN. AHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE dit is pas groot spraak wiebelbos vooral omdat we weinig van jullie zien of horen :stick:” ghehe pitbulltje, ik deed gewoon TEA na met hun drang om de beste gevonden te worden. Verder ga ik niet meer reageren in dit topic, DND stelt niks voor, TEA is een superalliantie …

• Ronwan vs Jaimre

en dnd is ook niks waard stelletje ...... maar dat wis je allang. beetje jammer dat je dit moet zeggen maar jah eens een hond altijd een hond ! (pitbull) verder zie het er wel "gezellig" uit . Gr HonderD

• De gekkevos ik denk dat je beter als je in de top 10 zit voor eer kan gaan dan voor een goede daad verrichten voor je alliantie genoten of eiland bewoners want daar gaat het nu om Hey degekkevos jij bent wel erg gek Als top 10 de eer houden kan maar dan moeten wij iedereen die geen alliantie heeft en klein is zijn gang laten gaan dit willen wij voorkomen , Maar dit is niet alleen voor kleine / alliantie loze mensen maar voor iedereen of je nou nummer 1 bent of nummer 100 wij vragen waarom en op …

• Ik lees een hoop verschillende verhalen , wel eens niet eens , Hulk moet gewoon niet zeuren als je iemand gaat aanvallen van een alliantie kan je verwachten dat de alliantie gaat reageren , en als je op berichtne niet reageert / blijft doorgaan dan komt er beweging in een alliantie . Dus ik ben het eens dat het geen helden actie is maar soms moet je iemand een lesje leren , Gr Honderd . PS : of een alliantie nou in de top 10 staat of niet zegt niks , elke alliantie kan in de top 10 komen hoe mee…

• Dit was mijn leukste oorlog tot nu toe . Deze is dan wel verloren maar hij was te spannend . Gr : 100

• Quote from Djadde: “In ronde 71 van het gevecht om de stad madrid waar DND en EVO aan een leuk spotief gevecht bezig waren Huidige gebeurtenissen 04.10.2011 14:03:45 create-tempest heeft zich in het gevecht gemengd aan de zijde van de verdediger met de volgende eenheden : - 500 - 500 - 20 - 20 - 20 04.10.2011 14:16:03 Het wonder Hephaestos smederij' van chaotica is actief. 04.10.2011 14:16:03 Het wonder Vesting van Ares' van create-tempest is actief. 04.10.2011 14:16:03 Het wonder Hephaestos sme…

• Hahahahaha Geweldig , Die jordaan verpest echt een hoop voor CRTM , ik zou zeggen kan jordaan maar goed aan , Gr HonderD

• AVEVA vs. IKA

Wat een mooi potje was dat ! Iedereen bedankt die mee heb gedaan aan dit gevecht . Gr 100

• AVEVA vs. IKA

Quote from thumi: “Even een melding: AVEVA heeft zich overgegeven aan IKA aangezien zijn met meer mensen zijn die deelnemen en dat wij niet waren voorbereid zo goed als al onze troepen.. zijn kapot dus wij geven ons gewonnen.” Waarom moet je steeds erbij zeggen "wij waren niet voorbereid" jullie zijn gewoon slap een alliantie vol smoesjes . MVG : 100