Search Results

Search results 1-20 of 26.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Een onverwacht afscheid...

Cunni - - Wereld Discussie

Een groot gemis van een unieke speler en mens.Als hij me iets vroeg kon ik nooit weigeren. Ik wens iedereen veel sterkte om dit verlies te verwerken.

• Nog 6 plekken vrij. Geeft niks Al, de kunst van de Bokkerijders blijft ook niet goed hangen, maar ik ben er denk ik wel achter hoe dat komt: ik gebruik vermoedelijk de verkeerde spijkers, ik moet die met de punt aan de zijkant hebben maar gebruikte die met de punt aan de onderkant, en stom genoeg gooide ik de spijkers met de punt aan de bovenkant weg, zonde natuurlijk, die kan ik mooi gebruiken voor het plafond!

• Ik heb weer een x aantal vrije plekken Gluteus Maximus

• Ik heb ook nog wat plekjes vrij! Gluteus Maximus

• BOG en Hades krachtmeting

Cunni - - Diplomatie

Ik heb genoten & vond het een topfeestje! Allemaal reuze bedankt, naast de pret heb ik in elk geval veel geleerd voor een volgende keer :thumbup: Ik heb nog wat leger over dus dat gooi ik nog ergens tegen aan de komende dagen :missilelauncher: We hebben in elk geval bewezen dat Ikariam nog steeds een prachtgame is!

Cunni - - Diplomatie

Quote from Al47: “als cunni zo doorgaat is ie in zn eentje al goed voor een HoF ;)” ik ben bang dat ik iets te enthousiast was met bijbouwen :rolleyes: , nou ja, ik zei al: alles mag op dus ik ben op de goede weg :D

Cunni - - Diplomatie

Ik heb er enorm veel zin in! Ruzie & irritaties zie ik echt niet gebeuren, hoe kan dat ook als we met open vizier vol de strijd aangaan, het wordt één groot feest!! En of we nou eervol verliezen danwel winnen, voor mij is de missie geslaagd als mijn pakhuizen leeg zijn, mijn goud op is en mijn leger/vloot vernietigd, dat laatste dan alleen bij verlies of krappe winst... Alvast bedankt voor het organiseren, ik verheug me op 2 mooie weken, de voorpret van de opbouw pak ik vast mee! :monster:

• de ticjes krijgen TIKKEN

Cunni - - Gevechtsrapporten

Gevecht voor NolifeVillageϞ (04.12.2011 2:02:42) Rilrak uit Marmera, Kroje, jos944 uit Marmera, Ϟ Chinese Danio, Ϟ Aphanius, Ϟ Stekelbaars, Ϟ Vuurgarnaal, Ϟ Elrits, Ϟ Paradijsvis, Twinwarrior uit Marmera, The Unexplained uit Marmera, Polis, douwe57 uit Marmera, -Bloesem- uit Marmera, tonino uit Marmera, sweet mia uit Marmera, Condor uit Marmera, Polis-5, ruini uit Marmera, 200 bpm uit Marmera, opa uit Marmera, create uit Marmera, skater uit Kroje, Nicky50 uit Marmera, Enne63 uit Marmera, Ridder …

• Hé het gaat over mij! Wat leuk! Ik vind vmode gebruiken als je in je eentje (ik was toen alliantieloos) tegen 3 allianties vecht een volledig gerechtigd hulp middel, daar is helemaal niets mis mee. Grappig detail: ik heb het geleerd van de ticjes zelf! Het gevecht van nu gaan we in elk geval winnen. En elk volgend gevecht natuurlijk ook, ik vermoed dat er nog vele gaan volgen, en waarom ook niet, Ikariam is een oorlogsspel.

• Nog nooit een gevecht gezien met zoveel bugs, ik heb wel 'gewonnen' maar gevoelsmatig deed ik met de verkeerde kant mee, en dan heb ik het nog niet eens over mijn troepen die 3 dagen lang in een soort loop zaten tussen 2 steden, blij dat het voorbij is! 164 rondjes ellende is ten einde. Gevecht voor BBB (21.12.2010 5:29:47) steve uit , atlas uit , speedreader uit , Super-Mattie uit , Twan uit , Larve_q uit , Vytautas uit , themaster uit , Melati uit , Lord shkkf uit , TheGangster uit , saintje u…

• lijkt me logisch, een perma ban is een permanente ban, dwz voor altijd, aangezien de wereld schijnt te vergaan in 2012 is permanent dus tot ergens in 2012!

• hoeveel handelsschepen heb je?

127, ik probeer voor de update nog zoveel mogelijk bootjes te kopen op mijn 10% kortingseiland want met de update is de korting ook weg

• 20,20,20,19,19

120, en heb er nog geen één vrij.

• Quote from Jason: “... maar je een kazerne lvl 16 nodig hebt om er iets mee te kunnen!...” zo hoog is 16 toch niet? mijn kazerne is lvl 22 want 45 minuten per stoomreus vond ik toch iets aan de hoge kant

90 stuks, na een weekje vakantie (wel zonder vakantiemode natuurlijk)

• 1 tegen 7

Cunni - - HoF

Niets? Ik vind het wel een mooi resultaat! Verliezen is ook niet erg, hoort er gewoon bij, altijd winnen zou saai worden, altijd verliezen ook, maar met verliezen is er tenminste ruimte voor verbetering En uit Cofl stappen? Ik dacht het niet! Dit spel gaat juist om de aktie, en geen betere aktie alliantie dan Cofl!!

• 1 tegen 7

Cunni - - HoF

was iets teveel van het goede, nou ja, ruimt lekker op zal ik maar zeggen Gevecht bij Agora : Aanvaller : Cunnigulingix (CCC) Aanvallende kracht : 2,154 ; Defensieve kracht : 3,820 ; Uithoudingsvermogen : 424 * 186 Zwaardvechters * 446 Hoplieten * 2 Rammen * 9 Koks * 187 Schutters Verdedigers : Perikles (Partenon), eb0niet (Rossum), tacololo (taco city), wim48 (Basis), toon299 (Dalius II), Crocy (Arcturus), Chees (Virgo) Aanvallende kracht : 11,589 ; Defensieve kracht : 21,590 ; Uithoudingsvermo…

• Verdedigen was leuk, maar aanvallen gaat ook best lekker! en verslagen mannen: jullie reakties zijn wederom zeer welkom, ik geniet er van, dus vooral doorgaan! Gevecht bij GrahamsTown : Aanvallers : Blaatschaap (πβ C), Bergemeister (πβvietnam) Aanvallende kracht : 397,539 ; Defensieve kracht : 115,784 ; Uithoudingsvermogen : 8,626 * 98 Hoplieten * 4 Rammen * 598 Schutters * 19 Mortieren * 2,011 Stoom reuzen * 85 Bombardiers * 66 Dokters * 92 Koks * 4 Katapulten Verdedigers : Siebrand (GrahamsTow…

• Verdedigen van een alliantiegenoot

Cunni - - HoF

Heerlijk om te lezen!! Ik ga nu maar voor de happende mannen, geweldig! :proost: