Search Results

Search results 1-20 of 61.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• touwtrekken tegen elkaar #3

Zjorritte - - Spam

287

Zjorritte - - Spam

300!

Zjorritte - - Spam

303

Zjorritte - - Spam

Ben het toch wel met Ancientking eens; 305 :p

Zjorritte - - Spam

Ppffsss.. helaas voor jou tellen we niet door tot de min k'weet-niet-hoeveel :p. 306

Zjorritte - - Spam

Als we dan toch gaan middelen... Kijk ik ben bescheiden geweest door 306 te willen. Maar we weten allemaal dat het eigenlijk 1000 moet zijn. Jij vergist je in dat het 0 moet zijn. Dus ik vind 500 een goede optie dan. Als je dat nog niet goed genoeg vind kan ik ook gewoon middelen tussen mijn 500 en jou 153. Dan komen we op 326,5 is afgerond 327. Dat vind ik ook goed hoor .... Maar voor nu maar even 306 :p.

Zjorritte - - Spam

Het is vooral een geval apart dat jij vind dat het 305 is :p. 306!

Zjorritte - - Spam

Ik weet dat toegeven moeilijk is Ancient, maar we weten dat het 306 moet zijn (misschien zelf wel 307! :o), the_eagle zou het met me eens zijn . Daar vergis ik me niet in. :p 306!

Zjorritte - - Spam

Al die vergissingen van jou! Tsss... Ik heb me erin vergist dat jij je niet vergist! Dus gewoon 306

Zjorritte - - Spam

Nope, jij vergist je erin om te zeggen dat ik me vergis in het feit dat jij je vergist . Duidelijk 306

• LAG vs. -TNT-

Zjorritte - - HoF

Slag om de stad Groningen weer in handen te krijgen, is helaas mislukt. Gevecht voor Groningen (07.03.2016 10:12:00) Islandbwoy[-TNT-] uit City B, chrisbiz[-TNT-] uit Marmark, Rockmark2, -_Gerrit_-[-TNT-] uit Marmark, Polis, Brozart[-TNT-] uit Marmark, Groningen, City B, Remcos Whiskey, danny15[-TNT-] uit City B, -- Achilles --[-TNT-] uit Marmark, Rockmark2 vs Scorpion-king[LAG] uit scorpion-2, scorpion-1, Igneel[LAG] uit magnolia, Fiore, Lindemann[LAG] uit II De Bloedmuur, Inis Mona, Krieg, Hel…

Zjorritte - - Spam

Daar vergis je je in Ancientking, het is duidelijk 306

Zjorritte - - Spam

306!

Zjorritte - - Spam

306

• LAG/Ruins vs. -TNT-

Zjorritte - - HoF

Gevecht voor ∆Aeolia gewonnen door LAG/ruins, deze keer zonder kolos. Al de schade gaat naar -TNT-. Goed gevochten! Gevecht voor Δ Aeolia (04.03.2016 14:44:18) sloper[-TNT-] uit Δ Aeolia, chrisbiz[-TNT-] uit just me, Brozart[-TNT-] uit just me, Nine Mile, Δ Aeolia, -_Gerrit_-[-TNT-] uit just me, Nine Mile, Kivuli, Islandbwoy[-TNT-] uit Nine Mile, just me, Δ Aeolia, Remco1[-TNT-] uit just me, -- Achilles --[-TNT-] uit just me, Δ Aeolia, Nine Mile vs De Duitser[LAG] uit Maus, Zassin[LAG] uit Z-Zwa…

• LAG/Ruins vs. -TNT-

Zjorritte - - HoF

Verloren slag om polis. Veel vloot gevechten over en weer om het eiland af te sluiten. Mooi gedaan -TNT-! Zeegevecht bij Polis (01.03.2016 14:44:00) krauq[LAG] uit Eradication, sjaakstaak[LAG] uit Δ Aeolia, Lindemann[LAG] uit Hondenkop, Ulysses[Ruins] uit Δ Aeolia, haroen[LAG] uit Polis HA, Boem, Zamonster[LAG] uit Δ Aeolia, Bush[LAG] uit TNT TOWN, Matje[Ruins] uit just me vs sloper[-TNT-] uit just me, Islandbwoy[-TNT-] uit Saint Anns Bay, -_Gerrit_-[-TNT-] uit marmerpos, poliis, Polis, Willemst…

Zjorritte - - Spam

308

• LAG/Ruins vs. -TNT-

Zjorritte - - HoF

Na het eerste vecht om ∆Aeolia nu het tweede gevecht om ∆Aeolia; Goed gedaan allen! Gevecht voor Δ Aeolia (01.03.2016 21:18:54) Honey[-NR-] uit poliis, De-Kardinaal[-NR-] uit just me, Nine Mile, chrisbiz[-TNT-] uit just me, Morbal[-TNT-] uit just me, Spetter[-NR-] uit just me, Nine Mile, Islandbwoy[-TNT-] uit Nine Mile, Δ Aeolia, Brozart[-TNT-] uit just me, Nine Mile, Remco1[-TNT-] uit just me, Δ Aeolia, poliis, -Brian-[-TNT-] uit just me, -- Achilles --[-TNT-] uit just me, Δ Aeolia, Polis, Nine…

• TNT VS LAG/Ruins

Zjorritte - - HoF

Jep, maar Ulysses (ruins) heeft gekolost, dus eigenlijk de overwinning niet helemaal aan LAG/ruins. Maar dat heeft geen nut gehad, de strijd gaat net zo hard weer door, succes -TNT-! Ps. Bedankt the_eagle voor het veranderen van BoF naar HoF :thumbsup:

• TNT VS LAG/Ruins

Zjorritte - - HoF

Klopt Ancientking, zou eigenlijk een HoF moeten zijn. We zitten ruim over de 200.000 generalen heen. En -NR- heeft zich inderdaad met het gevecht bemoeit (met redelijk wat generalen, in het huidige gevecht ook), ik ga maar niet in detail treden over de reden hiervan, want daarin verschillen ruins/LAG en -TNT- nogal van mening en dit is denk ik niet de goede plaats om het te bespreken... (tenzij dit wel de goede plek is, dan haal ik mijn argumenten er even bij :p) Ach ja, met het huidige gevecht …