Search Results

Search results 1-13 of 13.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• HEKSENJACHT KAPPA

Huls - - Klachten & Bugs

Quote from Lysippe: “Je bent het persoonlijk aan het maken. Heel jammer maar dat is dus niet dat wat je moet doen. ” Tuurlijk word het persoonlijk, je bent toch als 2 mensen met elkaar in gesprek? Dan kan het niet anders dan dat het persoonlijk word hoe je het ook went of keert. De bannen zijn gezet op feiten en die liegen er niet om Quote from Lysippe: “ ” Zie je mij schrijven dat dat niet zo is dan? Opmerking raakt kant nog wal. Dat je aangeeft dat je twijfelt aan de GO/SGO of Admin omdat jij …

• HEKSENJACHT KAPPA

Huls - - Klachten & Bugs

Quote from Ancalagon: “Dit is volledig je eigen interpretatie van een zin die de GO heeft gebruikt. Je wilt lezen, zoals je het zelf wilt. Begrijpend lezen is bij jou in deze niet van toepassing. ” Ja tuurlijk is het mijn eigen interpretatie, dat is met alles wat je leest of bekijkt zo. Ik lees het dus blijkbaar op een verkeerde manier, dan is het dus aan de auteur van de tekst om ervoor te zorgen dat er geen verwarring kan ontstaan, lijkt mij niet heel moeilijk. Begrijpend lezen is altijd van t…

• HEKSENJACHT KAPPA

Huls - - Klachten & Bugs

*knip* Het bespreken van acties van teamleden is zoals eerder aangehaald niet toegestaan. ~ the eagle, 17-1-2018 0:01 uur

• HEKSENJACHT KAPPA

Huls - - Klachten & Bugs

Quote from Ancalagon: “Ik ben hier zeker heel zeker van, aangezien alle gesprekken voor mij zichtbaar zijn tussen de GO en de betreffende speler(s). Ik en de admin kunnen dus te allen tijden de communicatie tussen de speler en GO inzien. Hierin kan ik dus ook aangeven, dat ik 100% zeker weet, wat de GO in deze niet heeft gezegd. ” Beste Ancalagon, Best vreemd wij hebben namelijk dezelfde teksten bekeken en daaruit kan toch opgemaakt worden dat de desbetreffende GO dat wel degelijk heeft gezegd. …

• HEKSENJACHT KAPPA

Huls - - Klachten & Bugs

Quote from Lysippe: “Is dat zo? of is dat je wilt lezen wat er niet staat. Ik lees namelijk wel gewoon dat Kappa wordt afgemaakt aangaande de piraterij. Ook rijst bij mij de vraag of de quote wel gevraagd is om te delen, een ander om zijn mening vragen wilt niet zeggen dat je dit en publiek dient te delen (dat even terzijde) ” Beste Lysippe, Ja tuurlijk is dat zo, op die manier voorkom je dat mensen iets lezen wat er niet staat of dat ze er iets van maken wat er niet staat. Daarnaast voorkomt he…

• HEKSENJACHT KAPPA

Huls - - Klachten & Bugs

Quote from Lysippe: “Ik spreek mezelf dus niet tegen, je leest het anders dan geschreven. ” Aan de schrijver dus de taak om het zo neer te zetten dat er geen verwarring kan onstaan, hetzelfde als wat er blijkbaar bij Buffel in zijn bericht is gebeurd.

• HEKSENJACHT KAPPA

Huls - - Klachten & Bugs

Quote from Lysippe: “Wat de GO bedoeld is dat Kappa volledig wordt nagekeken en ja Zeta en ook Lambda zal nagekeken worden in de toekomst en indien dat nodig is gaat ook daar het eea gebeuren. (dit is geen dreigement maar een vaststaand feit) ” Bedoel je hier nu mee te zeggen dat het zo kan zijn dat ze op Zeta en Lambda een andere straf kunnen krijgen? Want als dat daadwerkelijk het geval is dan is het wel heel erg met 2 maten meten. Quote from Lysippe: “Het is nooit gedoogd geweest, minder cont…

• HEKSENJACHT KAPPA

Huls - - Klachten & Bugs

Beste CR2012, Zelf ben ik niet echt van de piraterij, dus ik zal jouw niet zo gauw zien verschijnen in mijn steden of in het stadsoverzicht. Al mag je altijd op de koffie komen natuurlijk, zolang jij de koekjes maar meebrengt die van mijn schijnen niet goed te smaken. Iedereen heeft inderdaad op een bepaalde manier de regels verbroken, alleen moet het niet zo zijn dat door laks gedrag of niet streng genoeg controleren van de spelers zij de dupe worden van de GO's. Uiteindelijk is dit een situati…

• HEKSENJACHT KAPPA

Huls - - Klachten & Bugs

Beste CR2012, Ik snap denk ik wel wat je probeert te zeggen en daar valt ook wat voor te zeggen, alleen moet het niet zo kunnen zijn dat na zoveel tijd dat het gedoogd is er ineens vanuit het niets zonder er iets over te vermelden actie word ondernomen. Daarnaast wat houdt jouw tegen om pp van mensen te kapen, zover jij zegt word het spel dan gespeeld zoals het bedoeld is dus door dat niet te doen zorg jij er mede voor dat het spel anders dan bedoeld word word gespeeld. Om vervolgens hier er je …

• HEKSENJACHT KAPPA

Huls - - Klachten & Bugs

Opschonen is prima maar dit ziet er mijns inziens meer uit als het wegvegen van de wereld Kappa, en dat is iets wat wij als spelers van Kappa niet willen laten gebeuren. Tevens mag ik van een GO verwachten ook al doen ze het vrijwillig dat hij/zij ervoor zorgt dat de mails die de deur uit gaan niet verkeerd geïnterpreteerd mogen kunnen worden. Zij zijn wel de uitlaatklep van GF op deze manier en zullen dus ook vanuit de gedachte van GF moeten kunnen handelen lijkt mij. Mvg, Huls

• HEKSENJACHT KAPPA

Huls - - Klachten & Bugs

Beste Ancalagon, Laat ik als eerst 1 ding duidelijk maken en dat is dat je je heel zeker van je zaak doet overkomen wat betreft wat een andere GO wel of niet heeft gezegd, ik vind dit dan ook bijzonder merkwaardig zonder dit eerst te hebben onderzocht. Goed mijn mening. Wij zijn er ook zeker niet op tegen dat regels worden nageleefd en vinden dan ook dat mensen zich er aan moeten houden, wat ons echter opvalt is de inconsistentie waarmee de regels worden nageleefd op de verschillende werelden op…

• HEKSENJACHT KAPPA

Huls - - Klachten & Bugs

ik sluit mij volledig aan bij Vindicta. Hoe zeer ik ook voor het handhaven van regels ben, is het wel zo dat wanneer je ziet dat iets al jaren word gedoogd op een andere server je niet vanuit het niets kunt besluiten laten we heel Kappa is plat gaan leggen. Daarnaast zal waarschijnlijk niemand van hen dan nog terugkomen laat staan geld spenderen in het spel wat ons allen zo lief is. Waardoor er dus op een onbedoelde manier een destructie van Ikariam NL word ingezet. Ook zou je kunnen denken aan …

• -TT- vs TnT

Huls - - Alliantie Gevechtsrapporten

Graag gedaan(on topic), ik heb mij ook uitstekend vermaakt op het toilet op mijn werk. Mijn werknemers iets minder.(off topic)