Search Results

Search results 1-20 of 25.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• toch nog iets leuks gebeurt in ons kleine avonduurtje Zeegevecht bij Lab Utopia (26.09.2015 4:30:28) Danny14[LAB] uit LAB Kristal Hep vs SirWiIdcard [TTV] uit Tetrapolis --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Ramschip...............................64(-0) ............................................. - Mortier schip..........................35(-0) Stoomram...............................0(-30) - …

• toch wel jammer dat er zo weinig weerstand is, LAB steeds op de vlucht slaat, en dit en kolos het enige verweer is had toch wel iets meer verwacht van LAB .. kom op aanvallen mensen het is oorlog toch? Gevecht voor 本Swordbase (24.09.2015 18:53:37) SirWiIdcard [TTV] uit 本Reflection, Decapolis vs Guilty Spark[LAB] uit 本Swordbase --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - .............................…

• deze miste nog Gevecht voor LAB Aria (21.09.2015 19:56:50) Duke24 T[TTV] uit lorriepetoer, SirWiIdcard [TTV] uit lorriepetoer, EC Rider[TTV] uit LAB Lain II, Polis, Don Diablo II[TTV] uit LAB Lain II, Kefferbak[TTV] uit LAB Lain II vs Danny14[LAB] uit LAB Wijn 2, Guilty Spark[LAB] uit 本Swordbase, Jason3[LAB] uit LAB Aria, LAB Lain Drinks --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Steenslingeraar...…

• USA vs HSE

SirWildCard - - HoF

leuke reacties lol nee dit was het einde van deze oorlog een prachtig resultaat en USA is een gedegen tegenstander gebleken goedgestemd en voorlopig gekalmeerd sta ik weer open voor cv's van onze USA-strijdmakkers 388 ronden landgevecht goed voor 97 uur oftwel iets meer dan 4 hele dagen spanning en plezier Respect @ USA Grote duim @ HSE

• HSE vs USA

SirWildCard - - Gevechtsrapporten

Goed plan! lol staan wij ook eens aan dezelfde kant hhahaha in vmodus vluchten mag hij doen .. heb geduld genoeg en in het uiterste geval word ik zijn eilandgenoot Quote from pepijn-: “Ook bij USA staat hij al op het lijstje: hij is een van de volgenden waar we op de koffie zullen komen. Zullen we na de gevechten dat spelertje dat de HoF komt vervuilen samen eens aanpakken? Maar hij zal wel weer zo laf zijn dan om in v-mode te gaan.”

• HSE vs USA

mooi gevecht al 3 dagen lang heerlijk! wat mij wel stoort.. is die proskills17.. die ons prachtige halloffame gevechtsrapport vervuilt.. weet niet wat hij denkt of in zijn hoofd spookt.. laat hem ergens anders klieren met zijn eigen vriendjes lijkt mij een goed idee om naderhand deze ongewenste bemoeial te kortwieken!

• HSE vs USA

dat is geen leuk nieuws... van jullie speler wied.. namens HSE tonen wij hierbij ons medeleven en wensen de naasten en jullie als ika-collegas van Wied veel sterkte met dit verlies. heb wel eens met spelers die inactief worden dat ik me ongerust maak of het ze nog goed gaat... en wat ik nu lees is mijn grootste angst terug naar de strijd ter ere van jullie vriend of vriendin... laten we er samen wat moois van maken! jammer dat de dienstdoende dame niet voorbereid was op mijn bezoek en de andere …

• HSE vs USA

Zeegevecht bij φ Margharita (02.03.2012 20:07:47) SirWiIdcard uit φ Smallville vs orgama uit φ Margharita ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Ram-schip............140(-8).... - Ram-schip..............0(-21)... Vlammenwerper..........4(-49)... - ................................ Onderzeeër............30(-0).... - Onderzeeër.............4(-2).... Ballista schip........40(-0).... - Ballista schip.........0(-5).... Katapult schip........10(-0).... - Katapult schip.....…

• HSE vs USA

Na het lezen van de uiteenlopende response, maar helaas ook moddergegooi... ga ik vanaf vandaag ook meedoen wat bwurk alleen in het liefdesnest deed... geen idee.. maar had metsvermoedend zn aandacht op de aanwezige vrouwen gericht denk ik hehe vandaar dat ik bij 1 van de dienstdoende dames begin.. Zeegevecht bij φ Greenbow (02.03.2012 14:29:17) SirWiIdcard uit φ P-Town 5 vs First Lady uit φ Greenbow ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Ram-schip............148(-12…

• HSE vs -TH-

Gevecht voor HSE Octapolis (25.10.2011 22:36:18) Sera uit HSE-Ares vs SirWiIdcard uit HSE Octapolis ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Hopliet..............192(-21)... - Hopliet................1(-0).... Schutter..............66(-30)... - ................................ Gyrocopter............65(-24)... - Gyrocopter............31(-26)... ................................ - Bombardier............30(-0).... Katapult..............74(-0).... - .........................…

• HSE vs -TH-

Gevecht voor HSE Octapolis (11.10.2011 15:50:32) Sera uit HSE-Ares vs SirWiIdcard uit HSE Octapolis, Dukez uit HSE-Arangerie ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter.......1267(-240).. - Zwaardvechter.......2124(-240).. Hopliet..............705(-294).. - Hopliet.............2030(-274).. Schutter.............363(-0).... - Schutter.............250(-0).... Gyrocopter...........193(-56)... - Gyrocopter...........264(-0).... ................................ - …

• HSE vs -TH-

Gevecht voor HSE Tripolis (28.09.2011 4:50:44) SirWiIdcard uit RioGrandeDoSul vs domingo uit QL-stad ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter........560(-1440). - Zwaardvechter........419(-1440). Hopliet..............204(-1296). - Hopliet.............2499(-1793). Schutter.............250(-0).... - Schutter.............583(-240).. Gyrocopter...........190(-0).... - ................................ Bombardier...........120(-0).... - ........................…

• Zeegevecht bij QL-stad (21.09.2011 3:38:51) Apollonia uit Apollonia vs SirWiIdcard uit HSE Tripolis ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Vlammenwerper..........0(-10)... - Vlammenwerper........113(-0).... ................................ - Katapult schip........50(-0).... Onderzeeër............18(-12)... - Onderzeeër...........108(-12)... ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Generalen...................-280 - Generalen................…

• HSE vs -TH-

Zeegevecht bij Andromeda (21.09.2011 16:18:14) SirWiIdcard uit HSE Tripolis vs Cassiopeia uit Andromeda ─────────────────────────────────────────────────────────────────── ................................ - Ballista schip.........0(-7).... Vlammenwerper.........76(-2).... - Vlammenwerper..........0(-20)... Katapult schip........50(-0).... - ................................ Onderzeeër............60(-0).... - ................................ ────────────────────────────────────────────────────────…

• HSE vs -TH-

dank voor je aanmoediging Ursus Zeegevecht bij TOKYO (20.09.2011 17:28:53) SirWiIdcard uit HSE Tripolis, Brust uit HSE Tripolis vs TRAJANUS uit TOKYO ─────────────────────────────────────────────────────────────────── ................................ - Ram-schip..............0(-15)... Ballista schip........83(-0).... - Ballista schip.........0(-31)... Vlammenwerper........373(-71)... - Vlammenwerper..........0(-31)... Katapult schip........70(-0).... - Katapult schip.........0(-11)... Scheprad-r…

• HSE vs TRAFO

ja dat gevecht heb je dik gewonnen Kevin straks nog 1 dik vloot gevecht met die paar bootjes van mij die over zijn deze was vanmorgen tegen krabman Zeegevecht bij HSE-Hrangerie (10.07.2011 12:08:22) Krabman uit Fruithof vs Dukez uit HSE-Hrangerie, SirWiIdcard uit HSE Tetrapolis ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Ballista schip.........0(-50)... - ................................ Vlammenwerper..........0(-100).. - Vlammenwerper........127(-125).. ................…

• TH tegen hse

Zeegevecht bij Qs-roma (30.11.2010 16:40:11) SirWiIdcard uit HSE Tripolis vs Q-boxie uit Qs-roma ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Ram-schip..............1(-9).... - ................................ ................................ - Ballista schip.......211(-30)... Vlammenwerper........133(-67)... - Vlammenwerper..........0(-20)... Katapult schip.......100(-0).... - ................................ ................................ - Scheprad-ram...........6(-21…

• TH tegen hse

En het eerste deel van dat zeegevecht Zeegevecht bij Polis ( 24.11.2010 21:46:10 ) SirWiIdcard uit HSE Hexapolis vs Rankos uit Polis ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Ram-schip..............2(-0).... - ................................ Ballista schip........29(-0).... - Ballista schip.........0(-20)... Vlammenwerper.........19(-150).. - Vlammenwerper..........0(-66)... Katapult schip........66(-0).... - Katapult schip........20(-0).... ...........................…

• TH tegen hse

je hebt ook gelijk henkito sorry.. zal ermee ophouden. hiermee biedt ik jou en de rest van jullie mijn welgemeende excuses aan omtrent die goederen sturen.. dat was ook heel erg laf en niet sportief van mijn zijde.. en niet voor herhaling vatbaar. Ik hoef ook geen vrienden te zijn met jullie, maar wederzijds respect is wel van belang. en uit dat oogpunt vind ik mijn excuses hiervoor meer dan terecht, hoop ook dat jullie inzien dat wij alles gegeven hebben wat we hadden. En het hier verder bij la…

• TH tegen hse

kiki gebruik jij *Knip*? daar kun je dus ook een ban voor krijgen, want *Knip* is illegaal en niet erkent door de spelleiding. tja de rest van TH/LH heeft idd zoals t1ao zegt best goed gevochten, alleen is kiki niet zo capabel en kundig als de rest Backseatmodden mag ook niet ~ikke715