Search Results

Search results 1-8 of 8.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Het wolvenhol

hagar - - Alliantie Gevechtsrapporten

En ik die dacht dat de kleintjes moesten bijleren van POW? Sinds de eerste dag zijn ze niet meer langs geweest, buiten 2 of zo. Ik heb ze op dag 2 bezocht, en nu zijn het vooral de grotere die langs komen... Maar zij kunnen ook nog bijleren hoor. Gevecht voor KKK (13.10.2015 17:27:17) J-P[POW] uit Dalmasca, Wolf[POW] uit Berthanus vs hagar[111] uit KKK, Subterra --------------------------------------------------------------------------------------------- .........................................…

• Het wolvenhol

Leerpunt 1: De avond voor bovenstaand gevecht, men eigen bericht naar Cooldog. *KNIP* Maar het waren er zo weinig, dat ik ze toch maar ging toelaten en slopen dus. Het was toch vrij ongebalanceerd. leerpunt 2: als je een andere stad gaat bevrijden van je, neem dan artillerie mee, of wacht gewoon tot de lvl 1 muur neer is met je zwaardjes. Gevecht voor Subterra (12.10.2015 19:13:36) darkmouth[POW] uit Dalmasca vs hagar[111] uit KKK -----------------------------------------------------------------…

• Het wolvenhol

Ik hoop niet dat het zo verder gaat.... gevecht 1 Het leger van J-P[POW] werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten. gevecht 2 Het leger van Meneerkrabs[POW] werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten. vloot in stad 3 is ook weg.... maar nu wel supermakkelijk het aankomend leger laten terugkeren. Zeegevecht bij Subterra (12.10.2015 16:25:22) hagar[111] uit Polis, KKK vs Meneerkrabs[POW] uit Polis, J-P[POW] uit Chaaeos2 -------------------------------------------------------…

• Het wolvenhol

Gevecht voor Berthanus (12.10.2015 14:25:24) hagar[111] uit Subterra, KKK vs kimyhkim[POW] uit Berthanus, Wolf[POW] uit Boeda10 --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Steenslingeraar........................0(-60) ............................................. - Boogschutter...........................0(-53) Zwavel schutters.......................84(-0) - Zwavel schutters.......................0(-…

• Het wolvenhol

Laten we zeggen dat de verdediger uit bovenstaande post het niet zo tof vond, en dus wat tegenstand gaf en nog gaat geven. Kwestie van het leergeld wat te verhogen. Gevecht voor KKK (11.10.2015 14:09:52) J-P[POW] uit Dalmasca, Wolf[POW] uit Dalmasca vs hagar[111] uit KKK --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Steenslingeraar.........................1(-0) ........................................…

• Show-Off!

hagar - - Gevechtsrapporten archief

Dan toch maar even proberen de resterende mortieren op te ruimen: Gevecht voor Polis (04.09.2015 15:40:48) hagar uit KKK vs Floor1983[LAB] uit Polis, KKK --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters.......................84(-0) - Zwavel schutters......................300(-0) Zwaardvechter.......................202(-298) - Zwaardvechter......................1497(-396) Hopliet.............................203(-395) - Hopliet.........…

• Show-Off!

en vandaag dan afmaken die handel... (Hidden Content) De medespeler kwam toch zelf kijken.... naar men muur.. dit gevecht duurde maar liefst 7 ronden. (Hidden Content)

• Show-Off!

Owv kapingen kwamen er twee polissen vlakbij men steden vol met troepen en vloot. Daar de aanval de beste verdediging is, toch maar even gaan piepen... (Hidden Content) Van het moment dat de speler online was kreeg ik een kolos, maar hij bleef gewoon wachten tot de volgende keer dat ik kwam piepen.... (Hidden Content) (Hidden Content)