Recent Activities

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Folsom -

Replied to the thread Idee Seizoenen.

Quote from Cleo: “Bedoel je dit als onderdeel van de dagelijkse taken of staat dat totaal los daarvan, maar meer als iets extra's? ” Goede vraag! :) Persoonlijk zou ik graag zien dat het systeem met dagelijkse taken herziend wordt tot een "groter…
  • Valisk -

Posted the thread Happy Day 12 december 2018.

Thread
    HH_DE-DK-EN-IT-NL-NO-SE-TR-US_30.jpg Beste spelers, Op 12 december van 00:00 uur tot 23:59 uur (servertijd) ontvangen jullie 30% meer Ambrosia bij jullie aankopen! Jullie Ikariam NL Team IK_HH_30.jpg
  • degekkevos -

Replied to the thread Oldskool op de koffie.

deze is niet alleen wakker maar ook spring energiek :gamer: Zeegevecht bij pos (10.12.2018 19:21:57) degekkevos[-O-] uit J-Metropole, Sulphos, Polis, pos vs Cleo[C-R] uit pos, Pikes Marble 1,
  • Valisk -

Liked Folsom’s post in the thread Idee Seizoenen.

Like (Post)
    Voorwoord Voordat ik begin met dit berichtje wil ik kort aankaarten dat ik zelden wat post. Verder is alles hieronder gebaseerd op mijn eigen spelervaring over de afgelopen jaren. Ik heb mezelf nergens in verdiept dus kan zijn dat alles hieronder…
  • The Pike -

Like (Post)
    Voorwoord Voordat ik begin met dit berichtje wil ik kort aankaarten dat ik zelden wat post. Verder is alles hieronder gebaseerd op mijn eigen spelervaring over de afgelopen jaren. Ik heb mezelf nergens in verdiept dus kan zijn dat alles hieronder…
  • assie -

Replied to the thread Laatste post.

Quote from zephyra: “ Btw Heeft iedereen al gezien dat we weer een extra bouwplaats hebben? Dat werd bijna geruisloos, zonder vooraankondiging, zonder discussietopic, als nieuwe update gedropped door ene Maxrojal, die ook nog ergens beweert de nieuwe…
  • Djadde -

Like (Post)
  • Djadde -

ik was ook verbaasd over de bouwplaats, maar in sommige steden is ie wel handig. Jammer dat je hem in de App niet kunt zien en gebruiken :( (zou voor mij echt handig zijn, op mijn gebrekkige foon, doet de App het, voor zover hij het doet, prima. Maar in…
  • Oléta -

Klinkt inderdaad goed Folsom! Als dit een manier is om te voorkomen dat Ikariam langzaam leegloopt en er weer meer actie komt.... Quote from Cleo: “ Bedoel je dit als onderdeel van de dagelijkse taken of staat dat totaal los daarvan, maar meer als…
  • Cleo -

Hey Folsom, Klinkt goed en leuk om wat actie te krijgen! Bedoel je dit als onderdeel van de dagelijkse taken of staat dat totaal los daarvan, maar meer als iets extra's?
  • IM_Mike -

Je kan altijd een discussietopic openen als je zin hebt om erover te praten hoor. Dat hoeft niet perse in spam. :) Zelf niet zo'n grote fan van het extra bouwplekje. Ik zal hem wel gebruiken, maar eigenlijk had ik hem niet nodig om al mijn doelstellingen…
  • degekkevos -

aaah toch nog een reuzin die niet slaapt :phatgrin: tnx cleo Zeegevecht bij Chappie (08.12.2018 17:40:19) Cleo[C-R] uit pos, Chappie vs degekkevos[-O-] uit
  • degekkevos -

een slapende reus bijt niet :sleeping: wijn is goed sterkhahaahh :phatgrin: hu hu legend vs legend :miffy:
    Zeegevecht bij trpw (08.12.2018 4:57:10) degekkevos[-O-] uit moonshine, Polis, Bengtown HQ vs Boem E uit trpw
  • degekkevos -

heerlijk al die koffie bonen MAAR! ik kom ook aardig wat heerlijke wijn tegen uit oldskool jaren van oldskool merken echt :goika: Zeegevecht bij moonshine (07.12.2018 20:55:52) degekkevos[-O-] uit Polis vs The General[PACT] uit moonshine
  • Mad-Dog -

Lol ik had net te weinig plek dus wat academies moeten slopen helaas, een aankondiging was fijn geweest hihi. Ik vond het ook al stil. Gelukkig weer wat leven in het topic :D
  • zephyra -

Dit was het laatste draadje waar nog wat gebeurde. Wordt het nu hier ook al stil? Nee toch? ;( Moet wel zeggen ik moest echt zoeken om het te vinden. Is er wat veranderd of zo? :/ Wel lekker die spam sectie. Kun je tenminste zomaar een eind weg tikken…
  • degekkevos -

kon het niet laten nog een keer terug te gaan die koffie bonen waren zo lekker gebrand ben ik blij dat ik altijd me espresso machine bij me heb :cookie: Ezkylle tnx voor je g en tnx voor de AP :love: Zeegevecht bij Romanii IV (06.12.2018 17:00:12) degekkevos[-O-]
  • degekkevos -

alle beetje helpen hahahah Zeegevecht bij Romanii VII (06.12.2018 1:39:17) degekkevos[-O-] uit Romanii IV, Polis vs Ezkylle[Gmƀ] uit Romanii
  • Valisk -

Posted the thread Korting op premium handelaar.

Thread
    1816580f94bc5027698a29e91aad04.jpg Beste spelers, Van 07/12/18, 00:00 uur tot 08/12/18, 23:59 uur (servertijd) ontvangen jullie 20% korting op het gebruik van de premium handelaar. Jullie Ikariam NL Team 0f7d722ac10b2406d908dcd751469f.png
  • Rosie -

Zeegevecht bij Radja (05.12.2018 20:38:43) Rosie[-O-] uit Silvercreek vs Huisdier[Lpd] uit Radja --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................247(-10) - Ramschip