Ikariam NL

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

News

• Toevoeging
    • Speler zoek opties bij spelers details
    • Mogelijkheid voor filteren bij vloot/troepenbeweging
    • Gereduceerde prijs voor stadsverplaatsing geldt nu ook in combinatie met wereld transfer
    Bug Fix
    • Terugkerende eenheden voorkomen dat het barbaren dorp een level hoger gaat
    • Gevechten tegen de barbaren stoppen niet langer zonder reden
    • Toevoeging missende barbaartroepen beweging
    • Vogels blijven niet langer "plakken" als de achtergrond wordt verschoven

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

Vriendschappelijke Oorlog -NO- tegen -DND- start vrijdag 6 april om 21:00 uur

70

Pokerman

Laatste post

995

Djadde

Announcement Korting op aankoop goudpakketten

0

totale anarchie

2

Valisk

Ik bied mijn kleinste account aan

3

Ancientking

Recent Activities

• Zeegevecht bij Plaag (22.04.2018 12:45:08) Danie[DND] uit Pokers Plofje, PolEr, Plaag, NO-Wijn-3, pokermaximus[DND] uit Pokers Plofje, Plaag, Jupiter, Danman W2, NO-Wijn-4 vs Waaijenplaag[-NO-] uit…
  • Djadde -

Replied to the thread Laatste post.

maar, maar, maar..... chocolade is toch slecht voor honden? /me deelt de chocola met lysippe en the Eagle en geeft Mad-Dog een :cookie:
  • Mad Dog -

Quote from the eagle: “Volgens mij liket ze het dat Lysippe zich liever misselijk voelt dan dat jij de bak ijs krijgt, Mad Dog :P ” Das nog erger!!!!!! Ow hoe gaat ze het ooit nog goed maken met mij en Lysippe nu........... Hint, iets met veel…
  • Mad Dog -

Quote from the eagle: “Volgens mij liket ze het dat Lysippe zich liever misselijk voelt dan dat jij de bak ijs krijgt, Mad Dog :p ” Das nog erger!!!!!! Ow hoe gaat ze het ooit nog goed maken met mij en Lysippe nu........... Hint, iets met veel…
  • Ektor1 -

Replied to the thread Vriendschappelijke Oorlog -NO- tegen -DND- start vrijdag 6 april om 21:00 uur.

Gevecht voor Cape Graniet (21.04.2018 2:06:11) Ektor[-NO-] uit wijnhoes, Vino Tinto vs ndeboeck[DND] uit Cape Graniet --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel…
  • Ektor1 -

Replied to the thread Vriendschappelijke Oorlog -NO- tegen -DND- start vrijdag 6 april om 21:00 uur.

Gevecht voor Cape Graniet (21.04.2018 0:51:11) Ektor[-NO-] uit wijnhoes, Vino Tinto vs ndeboeck[DND] uit Cape Graniet --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel…
  • the eagle -

Volgens mij liket ze het dat Lysippe zich liever misselijk voelt dan dat jij de bak ijs krijgt, Mad Dog :p
  • Mad Dog -

Zeg Djadde, Like jij nu dat Lysippe zich misselijk voelt?! Ik vind het schandalig!!! Ik ben er diep van geschrokken! Hoe ga je dit goedmaken bij ons?!
  • Zeegevecht bij Steenos (19.04.2018 23:08:56) pokermaximus[DND] uit ꄶ kolonie marm, Djadde[DND] uit Peri Peri, Danie[DND] uit ꄶ kolonie marm1 vs Maan[-NO-] uit Steenos, PolEr,…
  • Zeegevecht bij PolEr (20.04.2018 1:31:04) hikmet[-NO-] uit Steenos, Moab[-NO-] uit Mars, Torpedo, Evilvogeltje[-NO-] uit DNDachthetniet, Maan[-NO-] uit Steenos, MaHep AB7, marcotenfree[-NO-] uit Polisco, Tenfree, Ten-eight vs Graffi[DND] uit DanmanZ1,…